Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mente altså, gi henne melk, lite og ofte.Prøv å gi henne lite og ofte... Hvordan er hun ellers? Har hun feber og sånn?
Hun får vanligvis melk 1 gang morgen og 1 gang kveld. På dagtid spiser hun fast føde, brød-fisk-grøt. Skal prøve å gi henne mindre og oftere, håper det fungerer. Hun har feber, men det er ikke mye. Takk for tipsPrøv å gi henne lite og ofte... Hvordan er hun ellers? Har hun feber og sånn?
Hun får kun melk morgen og som siste måltid, har så lite melk at hun er på fast føde dagtid. Fikk beskjed at det var bedre med fastføde enn mme som tillegg. Saltvannspray skal jeg absolutt prøve! Den nesesugeren fungerer så dårlig... Takk for rådMi jente er 8 mnd på søndag. Jenta mi vil ikke ha fast føde så forutenom smaksprøver så fullammer jeg ennå. Både hs og lege og spesialist sier det er helt greit så lenge hun vokser og følger kurven sin, trengte ikke noe tillegg selv om hun ikke spiser mat. Sønnen min var akkurat lik og var 10 mnd før han spiste en hel posjon med mat i løpet av en dag. Så at jenta di i en liten periode med sykdom bare får melk trenger du ikke bekymre deg for. Det aller viktigste er at hun får i seg nok væske, og bedre da med melk enn vann så er det næring i tilleggHun skal drikke ganske lite før hun blir dehydrert og da vil du merke at hun blir slapp og veldig dårlig. Bare tilby ofte. Prøv å sug ut snørr og gi henne saltvannspray litt før måltid så er det kanskje lettere å drikke
God bedring!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du sånn nesesuger du suger med munnen? For det er den eneste som funker her. Fra otribaby på apoteketHun får kun melk morgen og som siste måltid, har så lite melk at hun er på fast føde dagtid. Fikk beskjed at det var bedre med fastføde enn mme som tillegg. Saltvannspray skal jeg absolutt prøve! Den nesesugeren fungerer så dårlig... Takk for råd![]()
Er sånn man suger med munnen ja. Men hun hater den, griner bare hun ser den, vrir seg og sparker å slår alt hun kan... Vi kjøpte fra barnas hus da, kanskje jeg skal prøve den fra apoteket. Er så ubehagelig å høre på at hun sliter med pustenHar du sånn nesesuger du suger med munnen? For det er den eneste som funker her. Fra otribaby på apoteket
Så store barn skal heller ha fast føde enn mme ja. Men når hun er syk og kun vil ha melk går det an å gi det. Bedre å gi mme enn at hun ikke får i seg noe. Kan jo hende hun får i seg litt mm om du legger henne til på dagen også, alt bedre enn ikkeno. Puppekos kan jo også være fint når hun er syk <3 Lykke til!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er ikke noe hyggelig. Her hyler hun også, best når jeg får sambo til å holde henne fast - går jo rimelig kjapt da.Er sånn man suger med munnen ja. Men hun hater den, griner bare hun ser den, vrir seg og sparker å slår alt hun kan... Vi kjøpte fra barnas hus da, kanskje jeg skal prøve den fra apoteket. Er så ubehagelig å høre på at hun sliter med pustenTakk for det!
![]()