Hjelp...syden med 14 mnd baby

Vi dro da hun var 6mnd og 15mnd. Ingen problem, hadde selvsagt dratt!

Om dere er usikre så kanskje det er best å være hjemme.

Vi har reist med barn på 11 mndr,13 mndr og 15 mndr. Intet problem for oss :)

Da eldste var 16 mnd reiste me til California. Det var drøyt langt, men syden går kjempefint:)
Velg gjerne så kort flytid som mulig, og pakk inn små leiker som gaver, det er alltid populært her:)

Vi skal også det i høst! :) Med like gammel baby :) Tror det går fint. Reiste i fjor gravid med eldste på ni mnd. Med mye planlegging og all mat, bleier og våtservietter medbragt gikk det helt fint :) Glad jeg slapp peset med å finne tak i slikt der nede :)

Jeg ville gjort det! Kidden fikk seg to sydenturer i innenfor babytiden, når han var 11 mnd og 1,5 år :) Han har alltid vært turbo :p

Bi reiste da han var 8 mnd og skal reise igjen nå i sommer. Han er da 19 måneder. Gleder oss veldig! De har veldig godt av å oppleve noe nytt de også :)

Reiste til syden med lillemor da ho va 1år og 4mnd :)

Mi yngste kunne ikke gå når hun var 13 mnd da jeg dro alene til syden med henne. Hadde en veldig fin tur og hun kom aldri så langt avgårde på egenhånd så fikk litt tid på solsenga:) Men veldig aktiv og krevde at noe skjedde, så var bare godt forberedt på flyreisen med leker osv

Hvis barnet drikker mye så går det fint :)

For meg er ikke en unge på 1 år og 2 mnd en baby da. Det er en ettåring;)

Men hadde lett dratt til syden med ettåringen min ja. Ikke der det er 35+ grader nei.

Klare ikkje bestemme oss om vi skal reise til syden el ikkje med baby 14 mnd! Hva ville dere gjort??? aktiv baby
Reis:) det er fantastisk å reise med barn, velg en destinasjon som ikke har altfor lang flyreise som Mallorca feks å vær forberedt så kommer dere helt sikkert til å storkose dere:) vi har alltid reist mye å har 3 barn på 1, 2 å 4 år:)

Vi reiste i forfjor da lillebror var akkurat like gammel. Gikk jo greit, men var travelt. Ble lite tid rundt bassengkanten, mye løping siden han akkurat hadde lært seg å gå, og det ble jo litt kortete tid ute på kvelden.. Men vi hadde bare med trille. Vil anbefale skikkelig vogn de kan sove godt i :-) Men vi reiste med mine foreldre, så vi byttet litt på å ha hovedansvar for minste da
. Han og var en svææært aktiv krabat.. Men han sov godt om natta, og tålte varmen fint, så klimaet var ikke noe problem :)

Back
Topp