Hjelp, svimmel..

prizz94

Betatt av forumet
Jeg må benytte meg av deres gode råd igjen...
Jeg føler meg litt ekkel i formen ikveld.. Jeg er ganske svimmel og har den siste uken hatt hodepine.
Jeg er også ekstra trett og føler meg overhodet ikke uthvilt når jeg står opp.
Jeg er også forkjølet og vet ikke om det er derfor jeg føler meg som jeg gjør..
Ville dere bare ventet og sett ann formen?

Ville tatt en blodprøve å sjekka jern osv. Jeg var sånn og var tom for jern og D-vitamin. Må også si at å være trøtt og ugrei form nå på slutten, er heller ikke uvanlig :) føles ut som at jeg er i 1 trimester igjen :p

Ville tatt en blodprøve å sjekka jern osv. Jeg var sånn og var tom for jern og D-vitamin. Må også si at å være trøtt og ugrei form nå på slutten, er heller ikke uvanlig :) føles ut som at jeg er i 1 trimester igjen :p

Huff, ja, er kanskje bare fordi det er slutten nå at jeg føler meg sånn. Og er man forkjøla, så føler man seg jo litt ekstra dritt :P
Da sover jeg på det inatt, og ser an formen imorgen :)

Ville sjekket Hb. Vært litt sånn selv og min er for lav. Skader jo ikke å ta jern uansett, men ville ringt legen. Det tar 1 min å sjekke det. Lykke til :)

Jeg ville ha tatt meg en tur til legen, for å utelukke mangler sv vitaminer/jern osv, og svangerskapsforgiftning. Kan godt hende det er forkjølelsen som tar ekstra på når du er gravid, men det er kjedelig om det skulle vise seg å bære noe annet...

Min uggne form var uvi.
Sukk, på ann igjen

Formen er mye bedre etter en god natts søvn, så da er det nok bare forkjølelsen som river litt ekstra i :)
Nå skal det jo sies at jeg var litt vel ivrig igår og prøvde å få gjort masse.
Julegaver, husarbeid osv så ble nok litt mer enn kroppen var enig i, så da føler man seg dritt.
Skal til jordmor til uka og tar det opp da, siden jeg ikke ser noe hast i det :)
Lavt blodtrykk vet jeg at jeg har, så kan være det også som gjorde kvelden igår litt ekstra ekkel

Neeei, så kjedelig.... Det har jeg faktisk sluppet unna til nå, jeg som sliter så mye med det til vanlig (bank i bordet)

Huff ja, men bedre med uvi enn mye annet i hvertfall :)

Du er heldig som har sluppet det nå da :)

Formen er mye bedre etter en god natts søvn, så da er det nok bare forkjølelsen som river litt ekstra i :)
Nå skal det jo sies at jeg var litt vel ivrig igår og prøvde å få gjort masse.
Julegaver, husarbeid osv så ble nok litt mer enn kroppen var enig i, så da føler man seg dritt.
Skal til jordmor til uka og tar det opp da, siden jeg ikke ser noe hast i det :)
Lavt blodtrykk vet jeg at jeg har, så kan være det også som gjorde kvelden igår litt ekstra ekkel

Håper det hjelper med noen flere dager med ekstra hvile. :)

Back
Topp