Hjelp, svakere tester.

Jeg har hørt at man ikke skal sammenligne strips, og at de ikke egner seg for å følge med på HCG, da er det kun digital som gjelder ❤️❤️ Men du kan bestille blodprøve for å roe nervene litt. Siden jeg har flere SA og MA bak meg, ble jeg henvist til tidlig ultralyd i dag, er 5+6. kanskje du og kan få det?
Skal på tidlig UL tirsdag:) Har flere MA og SA bak meg og. Men nå ser det kanskje ut som at dette ikke går veien heller, bittelitt brunt slim når jeg tørka meg:(:(
 
Håper, MEN var på do akkuratt og det kom litt brunt slim når jeg tørka meg :( Veldig lite, men
Forstår godt at det er skummelt, selv om det ikke trenger å bety noe. Synes selv det er helt forferdelig skummelt å ikke vite... Hadde jo alle symptomer og ikke en eneste blodflekk og blodprøvene viste perfekt stigning og høye verdier. Likevel var det ingenting. Det synes jeg er ganske skremmende.
 
Skal på tidlig UL tirsdag:) Har flere MA og SA bak meg og. Men nå ser det kanskje ut som at dette ikke går veien heller, bittelitt brunt slim når jeg tørka meg:(:(

uff, det er så vondt å gå igjennom :( . Men ikke vær for bekymret enda, spotting er visst veldig vanlig, ikke ta sorgene på forskudd ❤️ Kommer det mye og ferskt blod, så er det nok mer grunn til bekymring
 
uff, det er så vondt å gå igjennom :( . Men ikke vær for bekymret enda, spotting er visst veldig vanlig, ikke ta sorgene på forskudd ❤️ Kommer det mye og ferskt blod, så er det nok mer grunn til bekymring
Ja, får bare håpe ❤️ Men har ikke så positive erfaringer med dette her frafør. Kommer ikke mer nå, så håper det var uskyldig!
 
Jeg mista denne gangen og desverre. Blør og blør som bare det... Takk for meg ❤️
 
Jeg mista denne gangen og desverre. Blør og blør som bare det... Takk for meg ❤️

Huff, dette var forferdelig å lese :Heartred Ser at du har mistet flere ganger før; har du blitt utredet for habituell abort eller fått prøve progesteronstøtte og/eller blodfortynnende? Jeg hadde en kjemisk og to MA før vi fikk sønnen vår, og dette siste svangerskapet gikk jeg på disse støttemedisinene.

Sender deg en stor klem og håper så inderlig at den sitter neste gang :Heartred Eller enda bedre, at det går bra på tross av blødningen (har lest om flere som har hatt hematomer el. i livmor som har gitt voldsomme blødninger tidlig i svangerskapet som har blitt forvekslet med SA).
 
Sender en varm klem til deg ❤️ Be om en utredning hos fastlegen, sjekke progesteron og sånn :( klem ❤️
 
Huff, dette var forferdelig å lese :Heartred Ser at du har mistet flere ganger før; har du blitt utredet for habituell abort eller fått prøve progesteronstøtte og/eller blodfortynnende? Jeg hadde en kjemisk og to MA før vi fikk sønnen vår, og dette siste svangerskapet gikk jeg på disse støttemedisinene.

Sender deg en stor klem og håper så inderlig at den sitter neste gang :Heartred Eller enda bedre, at det går bra på tross av blødningen (har lest om flere som har hatt hematomer el. i livmor som har gitt voldsomme blødninger tidlig i svangerskapet som har blitt forvekslet med SA).
Det gått gått bra tross blødning viste UL i dag ❤️❤️ håper bare spira sitter!
 
Back
Topp