Hjelp! Stygg smak i munnen..

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Jeg har plutselig fått en stygg, syrlig/bitter smak i munnen.. Kjennes ut som jeg konstant suger på et KJEMPE surt drops, så surt at tunga vil krølle seg og spyttet renner i munnen!:yuck: Har hatt det slik i 2 dager nå, og det hjelper ikke på kvalmen, at all mat nå smaker bittert og syrlig:hungover: følelsen sitter helt ned i magen på en måte.. som om det ligger å bruser nedi magen..

Noen som har vært borti noe lignende? Har hørt om den berømte metallsmaken, men ikke surt/bittert? Holder på å bli gal!

Signerer denne! Får denne smaken helt bakerst i tunga, mot svelget. Helt forferdelig, og den kommer uavhengig hva jeg spiser eller drikker... :arghh:

Samme her.. gått ned 5kg pga den forferdelige smaken [emoji85] har ikke lyst på noe, alt smaker ekkelt.. bortsett fra sjokomelk [emoji28]

Signerer denne! Får denne smaken helt bakerst i tunga, mot svelget. Helt forferdelig, og den kommer uavhengig hva jeg spiser eller drikker... :arghh:

Helt forferdelig ja! Sliter veldig med å få i meg mat nå, siden alt smaker stygt!:yuck:

Samme her.. gått ned 5kg pga den forferdelige smaken [emoji85] har ikke lyst på noe, alt smaker ekkelt.. bortsett fra sjokomelk [emoji28]

Sliter også med å finne noe som smaker godt! Funker litt med sjokolademelk her også, men bare til jeg svelger:hungover:

Sliter også med å finne noe som smaker godt! Funker litt med sjokolademelk her også, men bare til jeg svelger:hungover:
Ikke sant! [emoji28] har også funnet ut at doc-pastiller med lakrissmak funker, men tør ikke bruke de for ofte siden man skal være forsiktig med lakris [emoji85]

Lovehearts! Smaker høgg men bedre enn ekkel smak.

Samme her også.. Får den smaken nesten uansett hva jeg spiser og drikker, og kvier mer derfor for å både spise og drikke.

Samme her også.. Får den smaken nesten uansett hva jeg spiser og drikker, og kvier mer derfor for å både spise og drikke.

Jeg også! Begynner å bli desperat etter å finne noe å drikke/spise som funker, uten å grue meg for ettersmak/kvalme/oppkast...

Back
Topp