Hjelp? Strek på to timar gammal test?

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Eg tok ein test i stad, på ettermiddagsurin, rugedag 9.. Såg berre kjapt på den, og den var like kvit som i går. Venta ikkje fem minutt dog..men berre la den frå meg. Men så fekk eg for meg at eg måtte sjekke den igjen no. Og der er ein strek! Eg har brukt billigstrimmel, og har aldri tidligare opplevd at det har komt strek på dei sjølv om det har gått fleire timar. What to believe?
:anyone

Dei to øverste er rugedag 8, morgen og ettermiddag. Dei er heilt kvite. Nederste er frå i dag, ettermiddag..
bcfa88c426c8fc24bf8cf2ddfa1a2b08.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke vanskelig og se den nei ;) sånn var det med meg også da jeg ble gravid... Så på den lenge etterpå, og billigtest som din ;) Strek er strek!!! Visker gratulerer ;)

Åh! Dette er berre alt for spennande! Eg må ta ein på morgonurin i morgontidlig.. Har ein digitaltest også, men trur eg sparar den til ikm på tirsdag :)

Sånn har det vært hos meg også fra ca rugedag 8/9 når jeg har blitt gravid. Gratulerer:-)

Oi, dette ser spennende ut! Håper du får en bekreftelse de nærmeste dagene! Enn så lenge venter jeg med gratulasjon, men satser på at vi kan juble sammen med deg innen kort tid ;).

Ingen jubel her enda nei, den sit langt inne etter 2,5 år med nedturar.. Men må innrømme at det kriblar litt ekstra i magen no :-)

Fikk også en slik noen dager før testdag... Men testdag var testen negativ.. :( Men krysser fingrene for deg jeg.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til! Håper streken er sterkere i morgen så all tvil forsvinner :D keep us updated!

Sent from my iPad using BV Forum

Spennende! Krysser fingrene for at den blir positiv i morgen også ;)

Den ser veldig positiv ut!! Krysser fingrene for at den viser to fine streker i morgen også :)

Morgonurin i dag, strek rett etter fristen.. Tok ca 7-8 minutt før den dukka opp.

Får den ikkje fram på bildet trur eg, men den er der.
41a7f5ca4deab30f0c52e3eaef704d44.jpg

Tør ikkje å ta imot gratulasjonar før testane evt blir sterkare. Redd for kjemisk!

Du kan trygt juble :) det var akkurat sånn med meg også i starten, og nå sitter jeg her med en god liten babyjente. Gratulerer :)

Back
Topp