Hjelp -str på Joha klær

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Det går mot høst og jeg driver å handler inn klær for høst og vinter, lille nærmer seg 5 mnd. Og bruker klær der i str. 70 nå, 68-74. Planen er å kjøpe en del ull til utover senhøsten, og neste str. Da er jo 80, noen som har brukt det før og kan si litt om hvor lenge det holder? Størrelsen over 80 er jo 90 og jeg kan ikke skjønne at det kan passe i løpet av i år og tidlig neste år, men vil størrelse 80 vare en stund? Skjønner jo det er veldig individuellt men hvordan har det vært for dere?

Joha er stort syns jeg... Lille her bruker en ullbody fra joha på natten og den er i 56, passer fint enda og hu bruker 68 :p

Kjøp de litt store. Jeg kjøper alltid ull i større str. De er jo gode å bruke når de er litt luftige. Er jo bare å evt brette opp.

Vi hadde også ei på 5 mnd i fjor på denne tiden, som brukte 68/74. Handlet ull i 80 og det varte helt til våren, både Joha og andre merker. 90 ville vært altfor stort, noe klær i 90 funker ikke enda heller (bruker 86 nå). Greit det går an å brette opp, men ikke noe kjekt når bodyen henger ned til knærne og longsen detter av :-P

Ull/bomull blir forresten fortere for smått enn ren ull eller ull/silke. Vi har hatt en del ull/silke fra Joha og den strekker seg leeenge.

Joha er stort syns jeg... Lille her bruker en ullbody fra joha på natten og den er i 56, passer fint enda og hu bruker 68 :p
Jeg syntes i grunn ikke det er så stort jeg, han bruker 68 nå, og bruker bodyer i 70 derfra, kunne ikke fått på han noe mindre hvertfall

Personlig syns jeg joha er store i str, snuppa brukte minste bodyen når hun var 7 mnd uten noen som helst problem, liker også at de få gangene hun bruker ull at de ikke er tettsittende så den var ikke det heller, hun svømte i den når hun ble født.
Men hun var/er slank så spørs veldig også på hvordan babyene er

Synes det varierer litt om Joha er stort eller lite. Kjøpte 90 til min på snart 2 år. Det er alt for stort, håper han vokser seg inn i det i løpet av vinteren

Back
Topp