Hjelp! Store magesmerter???

Bringebær

Gift med forumet
Hva gjør jeg? Føles som en blanding av rier og skikkelig mageknip. Magen er steinhard og kynnene haglet+ skikkelig magesmerter. Hadde dette i går kveld også men da roet det seg. Nå har det holdtpå en time, har prøvd dusjen og alt men like vondt! Ringer jeg legevakta?? Føden?? Auau!!

hmm... kan det tenkes at det er gallestein? bør uansett ringe legen eller jordmor tenker jeg.. bedre å ha fått sjekka det

Ring føden, håper det bare er en fis!! Lykke til <3

Huff! Slenger meg på resten her, og anbefaler en telefon. Håper det slipper snart!

Hva gjør jeg? Føles som en blanding av rier og skikkelig mageknip. Magen er steinhard og kynnene haglet+ skikkelig magesmerter. Hadde dette i går kveld også men da roet det seg. Nå har det holdtpå en time, har prøvd dusjen og alt men like vondt! Ringer jeg legevakta?? Føden?? Auau!!

Hvordan gikk det?? Ringte du føden? Gav det seg?

Hvordan går det med deg?

Sorry, litt sein oppdatering. Men det ble en tlf til føden og da rett opp på sjekk med en gang. Ble sjekket for alt og alt så fint ut, bortsett fra sammentrekninger og magesmerter. Men livmorhalsen var lukket og lang så ingen tegn på fødsel heldigvis:) Tok også noen infeksjonsprøver som jeg får svar på senere. Fikk reise hjem i natt med smertestillende. Så måtte jeg ringe hvis det ikke roet seg eller ble verre. Har vondt enda, og sov ikke så veldig godt. Men det er litt bedre. Så lenge jeg holder meg i ro. Så i dag blir det bare sofa. Legen mente kanskje det var på tide og sykemeldt seg helt, men jobber jo bare 30%. Men mulig det likevel er for mye også oppå bekkenløsningen.

Godt å høre fra deg ;) at det ikke var fødsel på gang ;) ser ut som30 % er for mye for kroppen din nå, så kan være lurt å bare lytte til kroppen nå framover ;) nyt soffalivet i dag du :)

Det er slik at dersom det å jobbe gjør formen værre, så er det bedre å ikke jobbe i det hele tatt. Jeg gikk flere runder med meg selv, jobbet 60%, 40% og til slutt 30%, men når det ikke fungerte, så er det dessverre bare ett valg. Se på det på denne måten. Det er en kort peroide i vår aktive yrkeskarriere, så du får mange muligheter til å jobbe inn igjen det tapte. Akkurat nå er det barnet i magen som teller :) Håper mine tanker hjelper litt :)

Så godt at det ikke var fødsel på gang :) Men enig med de andre over her, at det er nok best du sykemelder deg helt nå når du har disse smertene. Det er nok kroppen som gir deg beskjed om å ta det helt rolig. Håper smertene blir borte og at du føler deg litt bedre :)

Tusen takk alle sammen<3 Er skikkelig vondt enda:( mageknip kanskje? Som skaper kynnere i tillegg? Har ikke slitt med forstoppelse, men man opplever jo så mye rart i graviditeten. Ellers må jeg nok begynne å ta det med ro ja. Skulle jo gjerne nyte de siste mnd littegranne også.

Så godt at det ikke var fødsel på gang :) Men enig med de andre over her, at det er nok best du sykemelder deg helt nå når du har disse smertene. Det er nok kroppen som gir deg beskjed om å ta det helt rolig. Håper smertene blir borte og at du føler deg litt bedre :)
Enig ;)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Så godt å høre at det ikke var fødsel på gang. Håper smertene roer seg. Slo de ut på ctg? Eller kunne det være noe annet? Krysser fingrene for at de gir seg

Back
Topp