hjelp! stinga

cathrine1

Glad i forumet
til dere som har sydd....
hvordan ser det ut der nede?? her ser det helt fælt ut....[:'(] tror ikke jeg er blitt sydd sammen skikkelig, eller så har noen sting løsnet......... bør jeg gå til legen å få sjekka det?? eller skal jeg ringe sykehuset til barselavdelingen??
 
Jeg har kikket på meg selv (nysgjerrigheten tok overhånd [;)])...så greit ut her. Men har fått en del hemorrider etter fødselen..uten at jeg trenger å gå mer i detalj [&:]
 
Man skal som regel på kontroll hos fastlegen ca 6 uker etter fødsel. da sjekkes det, så alt er som det skal være! sistgang så jeg meg selv der nede og jeg så ut som en kjøttkake! hehe...
 
så det er ikke å anbefale og se der! :)
 
Jeg måtte bare sjekke og alt så helt normalt ut. Hadde 2 synlige sting, ikke dype, så er veldig fornød med det. Fikk 4 totalt.
 
i dag så det mye bedre ut[:)] jeg ringte barselhotellet den dagen, å de sa at de ikke gjorde noe med det uten at jeg hadde kjempe betendelse og ikke klarte å gå. og at det kom til å gro fint sammen. å det har det heldigvist begynt å gjør[;)] ser litt rart ut, men kommer seg. sambo har begynt å spør om når det er klart[:D][8D]
 
hehe, det sa jeg og[;)]
 
Jordmor insisterte på å vise musa mi til sambo etter fødsel he he he. Hun mente det ikke syntes at jeg hadde født og måtte bare vise han! [8|] Hun var en skrue hun der.
Men sex er det siste jeg vil ha nå! Tidligst 6 uker altså!
 
haha!!!!! fikk han se???
jeg har hatt helt angst for at sambo skulle se. men nå er det ikke så gale lenger
 
ORIGINAL: cathrine1

haha!!!!! fikk han se???
jeg har hatt helt angst for at sambo skulle se. men nå er det ikke så gale lenger

 
I lykkerus  og med ettervirkninger av lystgass og epidural fikk han lov å se, hun var så overbevisende[:)] Men har titta selv nå og jeg synes det ser bra ut. Men jeg var vel fast bestemt  på at han skulle holde seg langt unna der nede he he.  Jordmor mente også at når det først ser så fint ut så var det greit at han så, er mange mannfolk som får angst også[:)]
 
ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Jordmor insisterte på å vise musa mi til sambo etter fødsel he he he. Hun mente det ikke syntes at jeg hadde født og måtte bare vise han! [8|] Hun var en skrue hun der.
Men sex er det siste jeg vil ha nå! Tidligst 6 uker altså!

 
Jordmor insisterte her også!
Titta han, også sier han "ja, men Anette det der ser jo skikkelig bra ut"[&:]
 
 
ORIGINAL: ragcoon

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Jordmor insisterte på å vise musa mi til sambo etter fødsel he he he. Hun mente det ikke syntes at jeg hadde født og måtte bare vise han! [8|] Hun var en skrue hun der.
Men sex er det siste jeg vil ha nå! Tidligst 6 uker altså!


Jordmor insisterte her også!
Titta han, også sier han "ja, men Anette det der ser jo skikkelig bra ut"[&:]


 
 
He he he[:D] Litt corny situasjon det der![:D]
 
haha!!! heldige
 
Back
Topp