Hjelp. Spontanabort.

Ønskeomentil♡

Flørter med forumet
Jeg mister likevel..... etter noe variable digitale tester har det noen dager nå kommet litt brunt. Men når jeg var på do istad kom det en god del friskt blod. Og hadde også kommet litt i trusa. Jeg er ganske sikker på at det nå er en spontanabort. Er det sånn at man blør klumper osv når man bare er 6 uker på vei? Hittil har det vært mest flytende friskt blod.

Hvor lenge kan man blø?
Jeg har aldri mistet før, men har vært gravid tidligere. Så derfor er dette nytt for meg.

:Heartbigred
klem til deg..
da jeg hadde sa sist - uke 7, så blødde jeg bare. Ingen koagler, klumper eller smerter. Litt mindre blødning enn en vanlig mens.
Da jeg aborterte i uke 9 fossblødde jeg, masse klumper, koagler og åpenbart et lite foster som kom ut. Sammen med grusomme smerter.
Hadde også en tidlig sa i uke 5, det var smertefullt men ikke mer blod enn en mens og ingen klumper eller noe som jeg husker.

:Heartbigred
klem til deg..
da jeg hadde sa sist - uke 7, så blødde jeg bare. Ingen koagler, klumper eller smerter. Litt mindre blødning enn en vanlig mens.
Da jeg aborterte i uke 9 fossblødde jeg, masse klumper, koagler og åpenbart et lite foster som kom ut. Sammen med grusomme smerter.
Hadde også en tidlig sa i uke 5, det var smertefullt men ikke mer blod enn en mens og ingen klumper eller noe som jeg husker.

Ok for bare kjent murringer. Som ved mens. Og fått masse friskt blod i do. Men fossblør ikke. Og heller ikke sett klump ennå...

God klem til deg !

Det kan variere fra person lit person. Hos meg fikk jeg bare små blødninger og litt mere på dag 3-4 ingen smerter foruten vondt i høyre side av korsrygg. Kom kogakulert blod og litt hinner. til slutt kom det et lite plast i toalette med en liten rund kul.

Beklager om jeg er litt for åpen her. Vil ikke skremme deg noe <3

Klem <3

God klem til deg !

Det kan variere fra person lit person. Hos meg fikk jeg bare små blødninger og litt mere på dag 3-4 ingen smerter foruten vondt i høyre side av korsrygg. Kom kogakulert blod og litt hinner. til slutt kom det et lite plast i toalette med en liten rund kul.
Beklager om jeg er litt for åpen her. Vil ikke skremme deg noe <3

Klem <3

Det går bra.. takk for svar! Bedre å være ærlig.

Opplevde min første spontanabort i slutten av september. Fikk plutselig kraftige blødninger som varte i 5 dager. Ingen smerte og ingen klumper. Lignet en vanlig mens bare med mye mere blod.

Jeg oppdaget MA i uke 9+6, men uten utvikling siden uke 6. Da blødde jeg en del og det kom to store klumper ved to ulike dobesøk. Tenkte at dette sannsynligvis var fosteranlegg og slikt. Ikke veldig mye, men stort nok til at jeg kunne kjenne at det føltes annerledes enn kun blod.

Klem til deg :Heartred

Jeg har hatt både Missed Abortion med nesten ingen blødning, kun en liten flekk i trusa, og jeg har hatt to runder med kraftig blødning i denne graviditeten, masse friskt blod, koagler og smerter i denne graviditeten, jeg er 36 uker nå.

Hadde SA i uke 7+1 (regnet fra første dag i siste mens, men er usikker på hvor lang syklus jeg EGENTLIG har, så regnet 28 dager) og blør enda 29 dager senere... De to første ukene kom det en del klumper, slim og koagulert blod, nå er det stort sett brunlig utflod og litt friskere blod uten klumper når jeg er på do..

Hadde SA i uke 7+1 (regnet fra første dag i siste mens, men er usikker på hvor lang syklus jeg EGENTLIG har, så regnet 28 dager) og blør enda 29 dager senere... De to første ukene kom det en del klumper, slim og koagulert blod, nå er det stort sett brunlig utflod og litt friskere blod uten klumper når jeg er på do..

Har du vært å sjekket at alt er ute? At det ikke er rester etter svangerskapet i livmoren? Det er ikke normalt å blø så lenge etter en sa.. tror jeg hadde kontaktet lege:)

Har du vært å sjekket at alt er ute? At det ikke er rester etter svangerskapet i livmoren? Det er ikke normalt å blø så lenge etter en sa.. tror jeg hadde kontaktet lege:)

Var på sykehuset nå på fredag. De målte livmora til 1 mm, fant ingen rester. Fra i går tok blødningene seg opp så nå mistenker jeg at jeg har fått mensen. Graviditetstesten er helt blank så har tydeligvis ikke hcg lengre, isåfall veldig lite.

Var på sykehuset nå på fredag. De målte livmora til 1 mm, fant ingen rester. Fra i går tok blødningene seg opp så nå mistenker jeg at jeg har fått mensen. Graviditetstesten er helt blank så har tydeligvis ikke hcg lengre, isåfall veldig lite.
Det er jo en start mot bedring ihvertfall :)

Back
Topp