Hjelp! Spekemat

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Hjelp, har glemt meg helt bort og spist en del skiver med spekepølse hos pappa. Bør jeg stikke fingeren i halsen og spy det opp igjen?? Blir jo livredd :eek::p

Er 7+0 imorgen.

Hjelp, har glemt meg helt bort og spist en del skiver med spekepølse hos pappa. Bør jeg stikke fingeren i halsen og spy det opp igjen?? Blir jo livredd :eek::p

Er 7+0 imorgen.
Jeg tenker at gjort er gjort. Det går nok sikkert helt fint! Før i tiden spiste man jo alt mulig, man røyket til og med. Du er nok veldig uheldig om det skulle skje noe når du glemmer deg en gang.

Jeg tenker at gjort er gjort. Det går nok sikkert helt fint! Før i tiden spiste man jo alt mulig, man røyket til og med. Du er nok veldig uheldig om det skulle skje noe når du glemmer deg en gang.

Takk for svar ❤️ jeg er så redd for å gjøre noe galt, så jeg stakk fingeren i halsen flere ganger for å få opp det meste igjen :happy6

Det går nok helt fint! Tror man skal ha maks uflaks om noe skulle skje:)

Hihi, takk! Blir jo helt rable gal av å være i første trimester, så fikk rimelig panikk :nailbiting::smiley-bounce022
Men tror jeg fikk spydd opp det meste, så ikke redd lenger nå :) ❤️

For det første skal det mye til for at DEN biten skulle ha bakterier på seg. For det andre vil ikke morkaken få sin funksjon før 8+.

For det første skal det mye til for at DEN biten skulle ha bakterier på seg. For det andre vil ikke morkaken få sin funksjon før 8+.

Spiste ikke bare EN bit, spiste mange før det gikk opp for meg. :hilarious: Men ja, det hadde nok sikkert gått helt fint. Men jeg hadde stresset veldig over det vet jeg, så fikk det bare opp igjen :smiley-ashamed005

Å glemme seg bort en gang går nok helt fint, faren er nok mye større om du spiser spekemat ofte ☺️

Back
Topp