Hjelp, har glemt meg helt bort og spist en del skiver med spekepølse hos pappa. Bør jeg stikke fingeren i halsen og spy det opp igjen?? Blir jo livredd
Er 7+0 imorgen.
Er 7+0 imorgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at gjort er gjort. Det går nok sikkert helt fint! Før i tiden spiste man jo alt mulig, man røyket til og med. Du er nok veldig uheldig om det skulle skje noe når du glemmer deg en gang.Hjelp, har glemt meg helt bort og spist en del skiver med spekepølse hos pappa. Bør jeg stikke fingeren i halsen og spy det opp igjen?? Blir jo livredd
Er 7+0 imorgen.
Jeg tenker at gjort er gjort. Det går nok sikkert helt fint! Før i tiden spiste man jo alt mulig, man røyket til og med. Du er nok veldig uheldig om det skulle skje noe når du glemmer deg en gang.
Det går nok helt fint! Tror man skal ha maks uflaks om noe skulle skje
Hihi, takk! Blir jo helt rable gal av å være i første trimester, så fikk rimelig panikk
Men tror jeg fikk spydd opp det meste, så ikke redd lenger nå
For det første skal det mye til for at DEN biten skulle ha bakterier på seg. For det andre vil ikke morkaken få sin funksjon før 8+.