Hjelp som jeg gruer meg til i morgen!!!

terese

Flørter med forumet
Hei alle sammen! Nå skal dere høre hva som skjer med meg; Som sagt tidligere skulle jeg på ultralyd i dag pga mistanke om seteleie. Hadde setefødsel vaginalt forrige gang og var bestemt på at jeg ikke kom til å ta sjansen på en slik fødsel en gang til, selv om alt gikk veldig bra. Egentlig trodde jeg jordmoren min bare var litt usikker, og at babyen selvfølgelig lå med hodet ned. Neida! Der tok jeg feil; hun satt godt til rette der inne med bena omtrent over hodet! Fikk sjokk og ble frustrert, for dette ville jeg ikke en gang til. Var litt lite fostervann så vending ble uaktuelt. Jeg sa til legen at jeg ikke ville føde vanlig fordi jeg var så bekymret for at noe skulle gå galt. Har lest alt jeg kommer over om setefødsler og keisersnitt de siste dagene/ukene og kommet frem til at det virker tryggest for barnet å taes med snitt. "Best for barnet men verst for mor" har gått igjen flere steder. Pga fostervannet mente legen og at det ville være tryggest med snitt, for hun ville kanskje ikke ha det så bra der inne de siste dagene/ukene.
På under 1 time hadde jeg fått time for keisersnitt i morgen! Ble helt skjelven og svett. Var lenge på sykehuset og tok prøver, snakket med anestesilege og jordmor. Vi skal møte kl 0630 i morgen og hun tas 0830.

Jeg hadde fryktet at jeg kanskje måtte ta et slikt valg, for det har ikke vært enkelt. er ikke redd for å føde og ville aldri tatt KS hvis alt hadde vært vanlig, men nå føltes det riktig å gjøre dette. Samtidig er jeg usikker og redd for hvordan det vil gå og om jeg har gjort det beste for barnet. Har termin 20. jan.
Kryss fingrene for meg jenter!!
Skal komme innom her når jeg er hjemme fra sykehuset og fortelle hvordan det gikk. Da e jeg herved ute av januarklubben (snufs). Lykke til videre alle sammen, det har vært koselig å "bli kjent" med dere!

Stor klem fra meg...

Masse, massse lykke til Therese. Krysser fingran og skal tenke på dæ i morgen...
Klem [:)]

Vil bare ønske deg lykke til og skal tenke på deg mens du er borte[;)] Håper alt går bra og det blir spennende å høre hvordan alt var. Ikke minst få høre om den lille[:D]

OI!!!! Det går helt sikkert over all forventning... Skal tenke på deg rundt den tiden i morra... Masse lykke til og gnurekos fra meg....

Skjønner godt valget ditt! Og detta kommer til å gå bra...[;)]
Termin lik dag vi,skulle ønske det var meg som skulle endelig bli ferdig!
Lykke til da,så får du høre fra deg når du er kommet hjem igjen...[;)]

ojojoj.....masse lykke til, dette går sååååå bra vettu!!! [:D][:D]

masse lykke til. Er helt enig med ditt valg. Jeg hadde bestemt meg for å ta det samme valget, men min lille engel snudde seg heldigvis av seg selv for ca en og en halv uke siden[:D]

Lykke til jente. Stol på helsepersonell på sykehuset. Dette er flinke folk. Og viktigste av alt. Stol på deg selv og at dette kommer til å gå bra. Venter spent på å høre hvordan det gikk. Klem

Du tar helt klart det rette valge med å ta keisersnitt når barne er i sete.
Men hvorfor kan de ikke vente til mandag????
Du får et stor sår og skal ikke si at du ikke vil kjenne det men det er ikke så gale.
Skulle ønske selv at jeg skulle ha det. Spisielt når jeg har det invilga [&o]
Du må ha masse masse lykke til skal tenke masse på deg [:D]
Stor klem

Oi, veldig veldig lykke til...
Dette går bare bra, skal du se..

Lykke til så mye! Forlat oss nå ikke helt her i januarklubben!

tut...
Glemmer du å melde fra på oppropet!?[8|]
Du har ikke meldt deg på 3 dager,siden jeg har sett deg her i dag- tok jeg meg frihet til å melde deg![;)]

Lykke lykke til Terese! Dette går nok kjempe bra.. Nå er du mamma snart, tenk på det[:D] Masse klemmer fra meg!

Back
Topp