hjelp sliter med få barn til sove

A

adrian

Guest
Hei er noen som kan hjelpe meg med tips for få barn til sove er gutt på snart 1 monter
 
Hei er noen som kan hjelpe meg med tips for få barn til sove er gutt på snart 1 monter
På dag eller natt? Ellee begge deler? Har han magevondt? Sulten?
Nærhet. La barnet ligge inntil deg. La han høre hjerteslagene dine. Svøpe han inn i teppe?
 
På dag eller natt? Ellee begge deler? Har han magevondt? Sulten?
Nærhet. La barnet ligge inntil deg. La han høre hjerteslagene dine. Svøpe han inn i teppe?
han har ikkje vond mage og for mat alt og det skjer oftest på dagen
 
Min gutt finner roen når jeg stryker han forsiktig i kinnene eller over pannen. Kanskje du kan prøve det :)
 
Anbefaler deg å ta kontakt med helsesykepleier på Helsestasjonen for et ekstra hjemmebesøk.
 
Vi kjøpte en bamse med lyd og lys som han har i senga. Er sånn white noise som visst nok skal få babyer til å sove lettere. Om det er tilfeldig at mini sover bedre med bamsen er usikkert. I tillegg har han hatt mye luftssmerter og derfor mye kaving når han ligger på ryggen. Startet opp i går med semper dråper og håper det hjelper mot smertene og kavingen.
 
for oss funker styrking på ryggen, bæresjal, hud mot hud, sykle med beina vist hun har luft i magen eller gi litt morsmelk på flaske sånn at hun blir pang mett!
 
Back
Topp