A
adrian
Guest
Hei er noen som kan hjelpe meg med tips for få barn til sove er gutt på snart 1 monter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På dag eller natt? Ellee begge deler? Har han magevondt? Sulten?Hei er noen som kan hjelpe meg med tips for få barn til sove er gutt på snart 1 monter
han har ikkje vond mage og for mat alt og det skjer oftest på dagenPå dag eller natt? Ellee begge deler? Har han magevondt? Sulten?
Nærhet. La barnet ligge inntil deg. La han høre hjerteslagene dine. Svøpe han inn i teppe?
Overtrøtt? Prøve å få han til å sove tidligere? Så små babyer trenger enormt med søvn og nærhet. Mye mer enn man skulle tro.han har ikkje vond mage og for mat alt og det skjer oftest på dagen
ikkje veldig overtrøtt leger tidlig åOvertrøtt? Prøve å få han til å sove tidligere? Så små babyer trenger enormt med søvn og nærhet. Mye mer enn man skulle tro.
eg kan prøve det takk for tipsMin gutt finner roen når jeg stryker han forsiktig i kinnene eller over pannen. Kanskje du kan prøve det