Hjelp, skostr!!

ozon

Gift med forumet
Skal bestille fra taylorshoes, men de hadde ikke inne min str.. Må ha 4\36.. Sendte mail å spurte og fikk spørsmål om eg ville ha US eller UK str 4?

Prøvde dem i butikken å der sto det 4 på dem, er det us eller uk som står på dem? 

kan du ikke bare si at du vil ha den størrelsen som tilsvarer 36 i europeiske størrelser?

ORIGINAL: nina

kan du ikke bare si at du vil ha den størrelsen som tilsvarer 36 i europeiske størrelser?

Svarte us 4, som tilsvare 36 i europeiske str... Så nå håper jeg og venter på svar[:)] Hva er klokka der borte nå?

ORIGINAL: Suppadura

Du har både us og uk.

36 er: (kvinne)
Uk- 3½
Australia- 4½
USA 6
Cm- 23,5
Tommer- 9¼
Japan- 22
Russland-34,5
Mexico 5!

Det hørtes litt rart ut. For de Crocsene jeg prøvde i butikken, sto det 4 og 36 på... US 6 tilsvarer vel 38..

us size kids 3 er iallfall 35/36

Fikk besked om å bestille kids size 2, det skulle tilsvare w4.. Men det er jo 33\34 i europa...[&:]

ORIGINAL: Mrs.Black Beauty

ORIGINAL: ma-lina

Svarte us 4, som tilsvare 36 i europeiske str... Så nå håper jeg og venter på svar[:)] Hva er klokka der borte nå?

ta.. er vell rundt 12 på formiddagen

Flott, da går han nok ikke hjem på en stund[:D]

kæn je kuppe tråden din bittelitt og spørre om noe?

hva slags str bør je kjøpe til Marte i crocs?
skal ha til sommern til a?

ORIGINAL: Martes mamma

kæn je kuppe tråden din bittelitt og spørre om noe?

hva slags str bør je kjøpe til Marte i crocs?
skal ha til sommern til a?

Det går fint, se inne på siden deres. Så har de et målekart. Str og lengden på de inni.

Back
Topp