HJELP! skjea er vår værste fiende!

2guttersmamma

Andre møte med forumet
Lillebror vil bare spise pupp!
han vil IKKE ha skjea! men når maten først er i munnen, så ser han ut til å like det. men når jeg skal mate han igjen, så kniper han munnen igjen og vrir og vender på seg og rister med hode. han protesterer villt! ...men tannbørsten gaper han etter som om det var sjokolade (skjønn meg rett da; gir ikke gutten sjokolade!)
det skal nevnes at han har vært tett i nesen siden han ble født, og da har jeg brukt skjea for å tømme morsmelk i nesen på han. Tror nesten at dette kan ha skapt store spiseproblemer for oss... nå bruker jeg nesesuger, når jeg drypper nesen hans.

kanskje han har trangt spiserør... kanskje han ikke får pustet skikkelig med nesen, n¨r det kommer mat i munnen, siden han er tett i nesen hele tiden... skal bestille time til legen, å få legen til å henvise oss til barnelegen på sykehuset. for dette går jeg ikke med på at skal forsette. gutten bir jo aldri fornøyd, mett og tilfreds!

har ikke en stor og kort plastskje å gi han, for å få han til å utforske den; de andre skjeene tør jeg ikke gi han, for de stikker han i halsen! og brekker seg da.
 
Back
Topp