HJELP!! Sentralstøvsuger

lillemy06

Forelsket i forumet
Vi har da sentralstøvsuger, og jeg har greid å tette den....
Antageligvis inni veggen.. Hva gjør jeg? Det er jo noe jeg har støvsugd opp som har satt seg fast, men det har jo gått gjennom slangen.
Noen som har vørt borti dette og har ett tips eller fler??
Sambo kommer vel til å fly i taket når han finner det ut

Håper det. Den suger liksom ikke så godt. Får prøve det når jeg kommer hjem fra jobb..
Takk for tips

Det samme skjedde hos oss, de lurte kanskje på å blåse den rent med luft. Men de fikk da ordnet det på et vis. Gudskjelov at det ikke var min feil[8D]

Kjøp noe laaangt og tynt noe [:D] er det i slangen løser det seg jo..er det røret i veggen går det jo fortsatt med noe langt du kan dytte inn der..kan jo ikke være den første som opplever det vel[;)]

Vår høres også tett ut og suger dårlig når den er full[:)]

http://www.flexit.no/shop/

ring og hør med disse

tenker med grøss og gru på alle gangene dette kommer til å hende meg i fremtiden.. [&:]

Lag vakuum på den!! Dvs. ta av munnstykket og legg tuten i gulvet slik at du får en vakuum effekt. Da pleier det å løsne. [:)] (På samme måte som om du "setter den fast" i en pute eller lignende..)

Lykke til!!

ORIGINAL: sånja

Lag vakuum på den!! Dvs. ta av munnstykket og legg tuten i gulvet slik at du får en vakuum effekt. Da pleier det å løsne. [:)] (På samme måte som om du "setter den fast" i en pute eller lignende..)

Lykke til!!

Mhm, enig i denne [;)]

Jeg støvsugde en sokk en gang, den satte seg godt fast [8D]
Tok av munnstykket, og holdt sugetuten i håndflata mi, den søg seg godt fast og det ble skikkelig vakum, da slapp jeg, og sokken fikk seg et skikkelig trykk hehe
Den forsvann da fint inn i støvbeholdern etterpå[:)]

Back
Topp