Jippi kommende tobarnsmor :) 20 Mar 2012 #1 Hvor ser man hva man får igjen? Har logget meg inn selvfølgelig
I illimilli Elsker forumet 20 Mar 2012 #2 Plagdes lenge jeg også.. men den ligger under "tilsendte tidligere utregninger" eller lignende..
Pappa´n til Linnea Betatt av forumet 20 Mar 2012 #3 på side 3, hvis du har fått åpnet pdf'en? Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter)....
Jippi kommende tobarnsmor :) 20 Mar 2012 #4 Rooney skrev:på side 3, hvis du har fått åpnet pdf'en? Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter).... Føler meg skikkelig dust nå. Men hvor åpner man PDF'n?
Rooney skrev:på side 3, hvis du har fått åpnet pdf'en? Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter).... Føler meg skikkelig dust nå. Men hvor åpner man PDF'n?
Pappa´n til Linnea Betatt av forumet 20 Mar 2012 #5 Har du kommet inn i innboksen, hvor du har mottatt den? Står gjerne "Selvangivelse 2011" øverst hvis du har mottatt den.
Har du kommet inn i innboksen, hvor du har mottatt den? Står gjerne "Selvangivelse 2011" øverst hvis du har mottatt den.
Jippi kommende tobarnsmor :) 20 Mar 2012 #6 fant det rett etter jeg spurte deg i sta :) takk for hjelpa... var forresten ikke noe å rope hurra for :S
fant det rett etter jeg spurte deg i sta :) takk for hjelpa... var forresten ikke noe å rope hurra for :S