hjelp! :S

nei! æsj så ekkelt!! hadde vært livredd jeg og! huff.. lås døra! og si ifra til familie at du har hatt ekkelt besøk? kanskje noe familie og? håper det ikke ligger noe mer bak besøket.. isj
 
famile eller naboer skulle det stå :P
 
åh, det er så utrolig ekkelt! skjedde med meg også for noen år siden, og samboeren var på en reisejobb... fy flate, var så redd, at samboeren ringte politiet for meg :X
han som var hos meg gjentok flere ganger mama papa jeme? :((( tok lang tid før jeg forstod... er jo jeg som er fruen i huset ;) men han ville ikke la meg lukke døra, og endte opp med å kjøpe et drittbilde som han hadde "tegna" :( ringte naboen, og han hadde trødd han ut gjennom døra, for kona si :P
 
Fysj så ekkelt!!!! Jeg hadde latt alt av lys stå på i natt jeg! Og dratt for gardinene!Og latt TVen stå på (uten lyd), slik at det ser ut som det er noen våkne i hele natt..

Og fått noen til å sove hos dere inatt!
 
Uff, ja, er ikke noe koselig med sånt :( Jeg sier alltid at mannen kommer hjem om typ halvtime jeg, til og med når jeg var singel :P
 
Så creepy. Jeg hadde vært skjelven i hver eneste celle i kroppen. :/ Fikk du sove i natt? Håper mannebeinet ditt er kommet hjem til deg. :)
 
wææ, så ekkelt! hadde ringt noen asap!
 
politiet er veldig glad for sånne tips, spes om mange har klaget i området, Evt ting som har forsvunnet! Har de tid så sender de bil som kjører seg en runde i løpet av natta/nettene;) skjønner godt følelsen, her er jeg glad jeg har bikkja, de tør aldri komme når de ser ho, å ho bokstavelig talt hater noen a de folka, de trenger ikke banke på engang før jeg merker de er på utsia;);)
 
Herreguuuud så utrolig skummelt :( åssen gikk det? Godt mannen har kommet hjem nå og passer på :) Huff, tror jeg hadde fått så mange jeg kunne på overnattingsbesøk jeg :D hehe.. hater sånn der :( og hvis man ikke åpner så bryter de seg vel inn :(((
 
huff så grusomt,,, forbaskade folk!!!!
 
Kordan gikk det med deg??
 
Back
Topp