hjelp søvn

MammaTilEmilie

Gift med forumet
E har alltid vert flink til og sove men i det siste sovner ho i 2- 3 timer og våkner igjen og blir helt hysterisk om vi legger ho ned igjen..
samme om vi legger henne i vogn eller seng..

Noen som har noen gode råd?
Ho sover bare 1 lur på dagtid og legger seg ikke før 7 og er heller ikke overtrøtt.
vet ikke hva vi skal gjøre..
vi begge går i jobb og sover omtrent ikke noen av oss på natten..

noen som har gode råd?

Ingen som ha hatt lignende problem?

syns hun sov litt lite på dagtid i forhold til alder. hva med at hun sover to ganger på dagtid, eller evt legger seg kl 18? min virker aldri trøtt/overtrøtt selvom han er det. han legges kl 18, gjort siden har var baby. virker helt normalt våken når han legges, men sovner og sover godt

ORIGINAL: Skravlemor

syns hun sov litt lite på dagtid i forhold til alder. hva med at hun sover to ganger på dagtid, eller evt legger seg kl 18? min virker aldri trøtt/overtrøtt selvom han er det. han legges kl 18, gjort siden har var baby. virker helt normalt våken når han legges, men sovner og sover godt

vi har alltid lagt henne kl 18 men i de siste har det blitt utsatt til 19 men kan jo prøve og få lagt henne i 18 tiden igjen.
2 lurer blir litt mye kansje..
ho står jo sjelden opp før halv 9 så ho pleier og sove frå 12 til 14.. men er det for lite?

Det er nok bare natteskrekk... Har/hadde sånne perioder vi også.. Bare vær der/ha henne i sengen din osv... vis henne trygghet,så går det der over etterhvert[:)]

ORIGINAL: Mamman til go`jenta!

Det er nok bare natteskrekk... Har/hadde sånne perioder vi også.. Bare vær der/ha henne i sengen din osv... vis henne trygghet,så går det der over etterhvert[:)]

ja får prøve det..
andre ting enn det som kan fungere?

Jeg ville forsøkt å lagt henne tidligere. [:)]

Back
Topp