Hjelp! Søskenvogn 1,5 år mellom barna

Bruker22ch

Andre møte med forumet
Blir gal av barnevognjungelen og trenger hjelp!:p nestemann kommer i januar og eldste blir da 1,5 år. Ønsker en søskenvogn med vendbare sportsdeler. Kommer til å bruke vogna til alt mulig dvs tur, på snø, i butikker osv. Har stor bil så str sammenslått har ikke så mye å si:p

Noen som kan hjelpe meg? :)
 
Emmaljunga double viking eller bugaboo dobkey har vendbare sportsdeler :) 2015 modellen av double viking kan fås med lufthjul og :)
Hos meg blir d ca 16 mndr mellom og eg har bestemt meg for mountain buggy duo for den kan hvert av barna veie opp til 25 kg :) de andre tror eg går opp til 18 kg pr barn og frøkna mi e allerede 12 kg så tar ingeb sjanser :)
Kjenner flere som anbefaler donkeyen sånn foresten :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hørt mye bra om Bugaboo donkey:) Har buffalo selv og er kjempefornøyd.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har hørt at donkeyen er veldig "stiv" å kjøre fordi den ikke har demping? o_O Eller så synes jeg den er veldig fin! Double viking også egentlig men er den veldig bred? Vet dere om noen butikker som har både donkey og double viking? Hadde vært veldig fint å kunne sammenligne:)
 
Har hørt at donkeyen er veldig "stiv" å kjøre fordi den ikke har demping? o_O Eller så synes jeg den er veldig fin! Double viking også egentlig men er den veldig bred? Vet dere om noen butikker som har både donkey og double viking? Hadde vært veldig fint å kunne sammenligne:)

Babyshop har begge deler her hvertfall :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Noup, de har ikke emmaljunga, de jeg har sjekket her iallfall:cool:

Jeg har sett Emmaljunga på mange babyshop butikker på østlandet. Men barnas hus har de ikke.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har sett Emmaljunga på mange babyshop butikker på østlandet. Men barnas hus har de ikke.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hvis det er en annen butikk som selger emmaljunga i nærheten, så har ikke babyshop det.
Må være en viss avstand i kilometer mellom butikkene visstnok:)
Sånn som i Oslo har de emmaljunga på babyshop Alnabru men ikke i babyshop Ullevålsveien. Det er fordi Barnevognhuset Rudo selger emmaljunga og de ligger så nærme.
De som produserer emmaljunga er visst litt sære på sånt;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp