Hjelp, 'rastløse ben'

Belive

Betatt av forumet
Sliter med rastløse ben! Spesielt om kveldene! Klarer ikke og sitte i ro uten at jeg må bevege på føttene:/ veldig ubehagelig! Flere som sliter med dette, og vet hva som kan hjelpe? Er ikke mangel på folat, for det tar jeg daglig!:-)

Jeg sliter med det sjøl, men er ikke like ille nå, det hjelper å gå litt og bevege på deg, ligge litt og ha beina høyt, jeg trur ikke det har noe med folat å gjøre, drikke mye vann..
Håper det hjelper :)

Jeg sliter enormt med det, og det er dessverre en av bivikrningene til kvalmestillende jeg tar. Men for meg funker det med et varmt bad eller en varm dusj. Blir gal av den kriblinga i bena så jeg dusjer ofte ;)

Ja, trodde det var pga kvalmestillende jeg også tar, men prøvde en dag uten, og kan også huske litt fra tidligere år at jeg har hadd det. Så det blir nåkk forsterket av kvalmestillende også! :-) Åh som jeg skulle ønske jeg hadde badekar nå.... Men kanskje du har rett, det ga seg litt etter en lang varm dusj i går! :-) Skal spørre jordmora om råd neste gang jeg skal dit.

jeg brukte å skylle føttene i kaldt vann,eller gå barbent ute på kaldt gras,funket!
om å gjøre å få i gang blodsirkulasjonen,så forsvinner det

Magnesium sa JM til meg skulle hjelpe ;)

Jeg sliter med urolige bein og kramper på kveldene.. har begynt  å ta flytende magnesium/kalsium ( samme type som florandix) Å det funker utrolig bra!! Etter jeg startet med denne er plagene lik null :)

Aldri hørt om flytende magnesium/kalsium. Men om det hjelper er jo det supert :-D Jeg venter med og kjøpe for skal jo til JM om 2dager, og da får jeg vel hjelp da! :-)

Flytende magnesium hjelper på meg. Det har det også gjort de andre svangerskapene :) 

Kanskje det kan hjelpe å sykle en tur før man skal legge seg? :) Eller eventelt jogge for de som ikke sliter med bekkenet osv. Sykling er i hvert fall veldig ålreit om man syns det er vondt å "hoppe" eller løpe osv. Eller så funker det kanskje å gå en tur :)) Man får jo i gang sirkulasjonen da.. 

Back
Topp