Hjelp! Rar smerte nå

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Jeg hostet for 3 min siden og fikk utrolig skarp smerte på høyre side. Hostet lett igjen og kjente dette litt igjen (om en ikke like sterk). Den sterke smerten kom når jeg hostet mens jeg var i en halvveis tilbakelent stilling. Det gjør ikke vondt nå men æh skummelt, noen som har opplevd slikt før eller vet hva det er?? Er 12+3 i dag.

Høres ut som ligamentsmerter, det kjennes ut som skarpe smerter/stikk i lysken/eggstokkområdet her hvertfall. Jeg får og tidvis ganske vondt fordi jeg er allergisk og nyser masse :P

Vet ikke hva det er, men har hatt det selv også. Når jeg nyser, hoster eller for eks reiser meg brått opp fra liggende stilling. Gjør så vondt at jeg må stoppe opp et par sekunder og få tilbake pusten:eek:

Jeg hostet for 3 min siden og fikk utrolig skarp smerte på høyre side. Hostet lett igjen og kjente dette litt igjen (om en ikke like sterk). Den sterke smerten kom når jeg hostet mens jeg var i en halvveis tilbakelent stilling. Det gjør ikke vondt nå men æh skummelt, noen som har opplevd slikt før eller vet hva det er?? Er 12+3 i dag.
Det er livmoren som strekker og vokser. Jeg har det også. Hadde det mye med førstemann også.
Du blir snart vant til det :)

Det er akkurat sånn det kjennes ut ja - jeg ble så skremt! Herregud er dere sikker :p hehe så skummelt trodde ligamentsmerter var de smertene som var som mensmurringer som jeg hadde mye av uke 5-7

Opplever akkurat det samme når jeg hoster kraftig eller nyser.. Spesielt i sittende stilling.. Jeg tror ikke det er noe farlig, men at det blir en form for strekk i livmoren..

Ligamentsmerter høres det ut som, ja. Hadde det sånn forrige sv.skap og har det nå også. Det er muskelbåndene som er litt strammere nå som det vokser nedi der... Ikke farlig :)

Vet ikke hva det er, men har hatt det selv også. Når jeg nyser, hoster eller for eks reiser meg brått opp fra liggende stilling. Gjør så vondt at jeg må stoppe opp et par sekunder og få tilbake pusten:eek:
Akkurat slik har jeg hatt det helt siden før jeg fant ut at jeg var gravid! Og har det slik enda til tider.. Det er vondt :p

Back
Topp