Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Du kan jo prøve. Men hvis du ikke har testet grøt enda kan det være lurt å gi på dagen de første gangene for å se om han tåler det. Mye greiere med magevondt på dag enn natt (selv om det aldri er greit egentlig da...)
Da kan du sikkert bare gyve på. Jeg har også bare brukt maisgrøt. Lagde først velling og etterhvert tykkere og helt til grøtkonsistens. Har enda ikke gitt en hel porsjon. HUn liker det og gråter når det er tomt. Har ammet etterpå for de blir visst litt tørste av det...
Bare å fortsette og prøve det[:D] Det vi ble fortalt var at vi måtte også begynne å gi dem vann når vi begynte med fast føde pga magen ikke skulle bli hard.
Når man gir vann, skal det kokes og avkjøles til romtemperatur?? Jeg har tenkt å gi litt velling snart og kanskje noe most frukt rundt juletider. Han må jo få noe godt han også når det er jul...[8|][:)]. Synes det er så vanskelig å bestemme seg for når man skal gå fra fullamming til å gi noe ekstra. Gutten legger fint på seg og kan kanskje være litt urolig på dag, men aller mest på natt... what to do what to do[8|][8|].
jeg syns det er greit å gi vann som tørsteslukker...for de har de ikke i mme. å siden vi skal til thailand i mars, så må jeg venne de til vann, for der vil de trenge det mye.