hjelp!!!!!!! Pinlig!!!!!!

lykkeliten

Glad i forumet
oppdaget her om dagen etter jeg hadde vært på badet at jeg har fått noen kvise liknende greier ved skjeden.
og til min store fortvilelse googlet jeg for harde livet her , og det står at man kan få kjønnsvorter under svangerskapet, og de vil mest sannstnlig gå bort av seg selv.
og det står at man ikke alltid tenger å behandle de , men åssen kan jeg vite om de går bort av seg selv ????
pinlig å ringe legen min og si jeg htrolig har fått vorter, når det er noe man får når man har sex med noen som har det viruset.
OG det skal sies at her i gården har det ikke være noe action siden januar.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siden min sambo nekter å ha sex siden jeg er gravid.!!!
og jeg har ikke vært bort på noen andre !!!!

kjenner panikken kommer krypnede her .
skal jeg i det hele tatt si noe til min sambo????????????????????????? kan jo hende han tror jeg har liggi rundt, siden han ikke vil ha sex [:-][:-][:-]

Nå kjenner ikke jeg samboeren din, men tviler på at han tror du har ligget med andre bare fordi du har fått noe vortelignende ting i sjeden. Så hadde det vært meg hadde jeg ikke hatt noe problem med å fortelle det.
Nå vet ikke jeg helt hvordan de ser ut, men er ikke sikkert det er vorter, jeg hadde for en god stunn siden noen små vortelignende ting som jeg kjente godt med fingen, som lå på "skilleveggen" mellom hull 1 og 2 [8D]
Ringte legen og forklarte og hun begynte å snakke om vorter og herpes, ble helt nervøs.
Men da jeg var hos henne på kontroll viste det seg at det faktisk bare var en sopp infeksjon, og ble behandlet enkelt me Canesten (eller nå hva den heter)
Så hadde jeg vært deg hadde jeg ringt legen og fått en time, så finner de fort ut hva det er og om du trenger å gjøre noe med det. [;)]

Og en ting til, hvis du føler det er for flaut å spør legen tror jeg du har feil lege. For ingen spørsmål er for flaue å spørre legen om, for det er garantert at spørsmålet du stiller, har de fått MANGE ganger [;)]

er ikek det at jeg tror han , ville trodd at jeg har liggi rundt, men er fort gjort å begynne å lure. siden det er han som er så gnien for tiden.
må jo bare høre med legen, selv om jeg synes det er flaut.
det med sopp infeksjon slo meg også med det første. så har canesten eller hva den kremen heter. så får prøve den i noen dager. og se hva som skjer.

Sjekk det opp med legen, de ser myyye rart så det der er ingenting for dem altså...
Men syns det er flaut med undersøkelser der selv så skjønner deg godt altså, men det kan være mange ufarlige ting som ikke kommer av noen guffne kjønnssykdommer som nette sier[:)]

jeg har en god tone med legen min, og har hatt han siden jeg var liten , men sånne ting synes jeg er ukomfertabelt å snakke om . selv om det er en lege det er snakk om. og tviler på at jeg er den første som nevner det , men synes det er pingle for det !!
men får vel bare krype til korset og ringe og snakke med han og få en time. greit å være på den sikkre siden !
men skal jo sies at det skal la seg gost gjørs å få seg en kjønnsykdom uten å ha sex :P hehehe
på praktisk talt blitt nonne her [:D][;)]

Kjønnsvorter kommer av HPV viruset, noe som de aller fleste som har hatt sex, har... Men det er mange som ikke får utbrudd med vorter. Pga av hormonene man har under en graviditet kan mange få utbrudd først da. Men dette viruset ligger lantent i neste alle oss. Så ikke drep samboeren din;) Det er jo heller ikke sikkert at du har kjønnsvorter, men heller hovne kjekler el no.... IKKE FÅ PANIKK :D:D Det kan behandles om du er veldig plaget, både med krem som gravide tåler eller frysing hos hudlegen (som er ganske vondt). Søstra mi fikk nemelig utbrudd da hun var gravid, og hun er sykepleier så jeg fikk en grundig innføring da jeg ble gravid.

Ja men det er driiit flaut, har måtte ta mange sånne undersøkelser og prøver der nede+invendige ul under prøvingene våre og det er like flaut hver gang... selv om det er ukjente mennesker jeg veit jeg ikke kommer til å måtte forholde meg til seinere...

men er det ikke uvanlig og få sant pga av hormoner også da? mener å ha hørt det uten at jeg er helt sikker altså..
Ang nonne så er du ikke alene, her gjelder det fra ca 20 uka da får sambo litt freaks for den typen aktiviteter ja[:'(]

Det er ikke uvanlig å få kviser der nede heller da; hva med å se det an noen dager før du maler fanden på veggen og tror det er kjønnssykdom? [:)] Det er mer sannsynlig at det er en kvise eller sopp enn at det er vorter.
God bedring, lykke til!

det trenger jo nødvendigvis ikke være vorter , men det var det som slo meg først da jeg oppdaget det .
men i dag er det bare sårt, og kjennes ut som huden bare har sprukket opp litt .så aner ikke jeg .
får prøve canesten krem noen dager. gidder ikke ringe legen min før til mandag. ha ner ikke der før til uka. sidne har han bare 3 dager på legekontoret , så vil jeg ikke gå til noen av de andre der .

får krysse finga for at det bare er en bagatell.
og om så det skulle ha vært kjønnsvorter er det ikke krise . bare greit å få vite hva det er . så jeg slipper å bekymre meg uten grunn

hehe. flere i samme bås skjønner jeg.
altså vi hadde ikke sex da jeg gikk på hormoner, for da orket jeg ikke. og da jeg først ble gravid. turte ikke sambo min med det første. og etter som ukene gikk, fikk han bare helt avsmak på tanken på å ha sex.
han sier hele tiden " det er jo folk der inne" hehe
og han er ikke den som er mest iherlige når dfet gjelder å ha sex i utgangs punktet. han er fornøyd bare han får mat på bordet og klærne siine vasket han, sier han. noe som er minus for min del. !!!! som gjerne kunne ha tenkt meg sex litt oftere enn annen hver mnd . :P hehehe

Back
Topp