hjelp..? (photoshop)

babylykke82

Glad i forumet
Har fått Adobe Photoshop Elements av min kjære til jul (klarte ikke å vente [;)]), og nå har jeg prøvd meg på en liten signatur (skikkelig amatør i forhold til dere andre, men jaja.. [8D]) Men nå fikk jeg litt problemer her. Skulle laste den opp på imageshack for å få den inn i profilen, men fikk beskjed om at det var feil filtype. Hva gjør jeg? Er det noen måte å konvertere bildet på? Uff føler meg skikkelig grønn her.. [&:]

kanskje bildet ikke er lagret som jpg?

Det er lagret som psd fil. Sier det deg noe? Hvordan får jeg lagret det som jpg da?

åpne bildet igjen, der som det er lagret som psd, og lagre det på nytt. Da burde det stå jpg.

Yeees, fikk det til! [:D] Takk for hjelpen Therese, du er så god! [:)]

Forresten, hvordan får dere flere bilder inn i samme "bilde"? Lurer på fælt mye her, nå er jeg i gang.. [8|][8D] Bare overse meg hvis dere ikke gidder.. [8D]

ORIGINAL: babylykke82

Yeees, fikk det til! [:D] Takk for hjelpen Therese, du er så god! [:)]

Forresten, hvordan får dere flere bilder inn i samme "bilde"? Lurer på fælt mye her, nå er jeg i gang.. [8|][8D] Bare overse meg hvis dere ikke gidder.. [8D]

jeg pleier å bruke scrapbook flair når jeg skal ha flere bilder sammen.

Ok, da får jeg prøve det. Igjen, takk for hjelpen! [:)]

Du kan dra bilder over fra en annen ramme - og slippe de inn i den du har..

eh -. litt klønete forklart[8D]

om du kan lese (ganske enkel) Nynorsk så er det en veldig god forklaring her:

http://forum.scrapscandistyle.com/showthread.php?t=126

(er til Adobe Photoshop - men jeg brukte den til Adobe Photoshop Elements)

Du kan legge inn flere bilder ved siden av hverandre på samme måte som du legger inn 1 bilde - de blir da liggende i flere lag (Lag er som "transparent-ark" som ligger oppå hverandre, bare bildet er ikke gjennomsiktig[;)])

Back
Topp