S Student Betatt av forumet 20 Mai 2008 #1 Jeg har ett word- dokument jeg vil lagre som pdf. Noen som kan hjelpe meg med åssen jeg gjør det? Husker ikke!
Jeg har ett word- dokument jeg vil lagre som pdf. Noen som kan hjelpe meg med åssen jeg gjør det? Husker ikke!
B Bruker662dan Elsker forumet 20 Mai 2008 #2 Gå på File(har engelsk utgave jeg), så på export as PDF.
S Student Betatt av forumet 20 Mai 2008 #3 Kult nick!! MEN! Jeg har ikke export i worden min...... snufs..
B Bruker662dan Elsker forumet 20 Mai 2008 #4 hmmm.. da vet ikke jeg helt asså.. hadde gubben vært våken hadde jeg spurt han.. for han er data guruen her i huset...
hmmm.. da vet ikke jeg helt asså.. hadde gubben vært våken hadde jeg spurt han.. for han er data guruen her i huset...
S Student Betatt av forumet 20 Mai 2008 #5 Hehe.. Her er det egentig jeg.... Tror rett og slett ikke jeg har abobe reader, og det kune kanskje hjulpet...? Har dere word 2007 kanskje?
Hehe.. Her er det egentig jeg.... Tror rett og slett ikke jeg har abobe reader, og det kune kanskje hjulpet...? Har dere word 2007 kanskje?