HJELP PÅ ØSTLANDET!!!

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Jeg trenger litt hjelp..

Jeg planlegger 50 års dagen til faren min, men trenger litt ideer til maten.. Aner ikke hvor mange vi blir, men tror vi kan bli litt mange så trenger litt "billige" alternativer.. [8D] Tenkte på catering, men det er jo ikke akkurat billig hvis vi blir mange.. hehe [;)]

Noen som vet om noen "billige" cateringer i Østfold området??? Eller har andre ideer og tips ?? [:D][:D]
Takker på forhånd for alle tips [:D]

Går jo ant å lage gryterett med baguetter og salat til selv. Er jo en billigere løsning og kjempegodt!

Enig med Pearl...

Ellers så er spekemat også ganske lettvindt... kan gjøre klart alt på forhånd... ha eggerøre, potetsalat, eggesalat, rømme, flattbrød, loff, div spekemat og masse meloner og frukter!!

Det blir kanskej litt dyrere.. men ganske lettvindt det å da...!!

Svigers bestiller alltid koldtbord fra et sted.. skal se om jeg klarer å finne ut hvor de gjør det... mener at de sier at de ikke er så dyre.. så da kan de like gjerne bestille der.. istedet for å lage selv...!!

ORIGINAL: FrøkenPanda

Enig med Pearl...

Ellers så er spekemat også ganske lettvindt... kan gjøre klart alt på forhånd... ha eggerøre, potetsalat, eggesalat, rømme, flattbrød, loff, div spekemat og masse meloner og frukter!!

Det blir kanskej litt dyrere.. men ganske lettvindt det å da...!!

Svigers bestiller alltid koldtbord fra et sted.. skal se om jeg klarer å finne ut hvor de gjør det... mener at de sier at de ikke er så dyre.. så da kan de like gjerne bestille der.. istedet for å lage selv...!!

Ja, tenkte også på å lage selv, sånn gryterett.. Tenkte også på å grille - men så kjedelig å stå ute å grille og mye kø ved grillene og sånn så får se [;)] hadde vært supert om du fant det ut, og kanskje sendt en pm med det eller noe ?? [:D]

Back
Topp