Hjelp??? :( :( :( *oppdatert*

luana

Forelsket i forumet
leste et innlegg her nå og er sinnsykt, utrolig urolig[&:] har i noen dager nå hatt ganske kraftig, tynn utflod, det bare renn[&:] det er heller ikke synlig slik det pleier å være[&:]kan dette være fostervann som lekker???burde jeg sjekke det????[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:]
noen, vær så snill å svar?????? helt på gråten her[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PUH!!!! Heldigvis var det ikke no farlig[:D][:D]ikke no fostervann, var bare det at morkaka har begynt å flytte seg oppover og at det la ekstra trykk på blæra[:)]så når lillegutt sparka i den retninga, lakk det litt[:D][:D] (hu sa at det ikke var rart SÅ aktiv som han var)[:D][:D][:D] Tusen takk for gode tanker og positive innlegg[:)]Dere fikk meg faktisk til å smile midt oppi alt stresset[:D][:D]Vi fikk bekrefta det fra den legen og at det er en gutt, var utrolig godt å se han igjen[;)]

bekymra er å si det pent[:(]e vettskremt[:(][:(]

Ring til føden og hør om de kan ta deg på sjekk...
evt ring lege[:)]

Er du så bekymret bør du uansett ringe til JM eller føden. Det skal være en lav terskel for å be om/ få hjelp når man er gravid. Det behøver ikke være noe annet enn at det er mye utflod, som er tynnere enn vanlig, eller det kan være at du lekker urin. MEN, det er også en mulighet for at det KAN være fostervann, så det kan være lurt å ta en sjekk. Bedre å ringe en gang for mye... Dersom du bruker truseinnlegg, kan det være lurt å ta med det brukte innlegget til JM/sykehuset, for erfarne JM kan ofte lukte om det er fostervann eller ikke.

Lykke til! Dette ordner seg sikkert[:)]

ORIGINAL: CIlen

Jeg synes du skal ringe føden. Spør om de har tid til å undersøke deg. Lykke til, og oppdater oss når du er tilbake.

Kan bare signere denne!
Bedre å høre med de en gang for mye :-) MAsse lykke til!

Da har jeg ringt sjukehuset, og de vil ha meg inn til sjekk[&:] huff og gru som jeg gruer meghvis noe er galt veit jeg ikke hva jeg skal gjøre[:(]får ikke oppdatert før i mårra så dere får se da[:)]

[:)]

så sant så sant[:)]

Så godt det bare var det [:D]

Var selv på føden i uke 28 med Magnus for jeg trodde jeg lakk fostervann, det var kun at han snudde seg fra rumpa ned til hodet ned og hadde lagt trykk på blæra så det rant litt helt ukontrollert[8D] vi fikk da vite at det var gutt og ikke jente som vi trodde[8D]

ORIGINAL: anonym86

det var godt å høre[:D] vurderte å sende melding til deg i går serru[8D]

Var helt skutt i går kveld[;)]Kom ikke hjem før ni, etter en veldig stressende dag med mye bekymring[:D] slokna på sofaen ti min etter at vi kom hjem[:)]bare å sende mld vettu[;)]

Godt at det ikke var noe galt:D

Du er ikke alene om å ha tatt turen til føden pga det. Jeg satt i over 3 timer på KK i bergen å ventet i går kveld/natt. Fikk beskje om at det bare var utfloden som hadde tynnet seg litt ut...

Så godt å høre at alt var bare bra [:)] Bra du fikk komme inn på en sjekk! 

Back
Topp