Hjelp....(oppdatert)

Gjørdis

Glad i forumet
Hva skal jeg gjøre???
Jeg tar 6 Progestan kapsler i døgnet, og nå oppdaget jeg at jeg har for lite. Har ringt til Apoteket i Tromsø, å de skulle sende medisin med en gang, men jeg har den ikke her før fredag formiddag.

Jeg har bare 6 kapsler igjen, å det jeg lurerpå er om jeg kan ta 1 kapsel 3 ganger i døgnet i stedet for 2?? Hva tror dere???
Harprøvd å ringe til UNN men får ikke tak i de.

Det må vel være bedre at jeg får i meg halv dose prøgestan enn att jeg plutselig er helt fri????

Har endelig fått tak i UNN.
De mente at det gikk helt greit med halv dose progestan nå til jeg får resten av medisinen[:)]
Kjente jeg ble litt letta nå.
Begynte å få litt panikk, å tenkte dumme meg som ikke klarer å holde styr på medisinen min[:@]

Jeg tør dessverre ikke svare deg på det[:(]Men håper du får svar fort!
Men skulle tro det var bedre med noe enn ingenting...

Takk for svar jenter[:)]

Jeg sater på at går greit med halv dose[;)]

Uff da.. dette her har ikke jeg noe erfaring med, så jeg kan ikke svare dessverre [8|] Men jeg ville ring til sykehuset/klinikken og hørt jeg. De vet jo best [:)] Håper det ordner seg iallefall..

ORIGINAL: Lille Mille

Uff da.. dette her har ikke jeg noe erfaring med, så jeg kan ikke svare dessverre [8|] Men jeg ville ring til sykehuset/klinikken og hørt jeg. De vet jo best [:)] Håper det ordner seg iallefall..

Har ringt de, men får ikke svar!!!

ORIGINAL: Gjørdis

ORIGINAL: Lille Mille

Har ringt de, men får ikke svar!!!

Åh [:@] Det er typisk! Men fortsett å prøve utover dagen. Du kommer nok gjennom til slutt [;)] Tror det ordner seg uansett jeg [:)]

Var det ikke i ett-totiden de har telefontid? Husker ikke helt, men såvidt jeg husker så var det ikke lett å få tak i dem utenom telefontiden. Prøv igjen da du. Ellers så tror jeg nok som deg at det er bedre med litt progestan pr dag enn ingenting...

Nå kom jeg gjennom til dem, men de har selvsagt lunch nå fram til kl. tolv[:@] TYPISK...

Får prøve å ringe utover dagen

Lykke til!

Jeg skal også ringe dem, men venter til jeg vet at du har kommet gjennom [;)] Kan fint vente til imorgen for å ringe, jeg.

Har akkurat fått mensen tilbake og trenger p-piller. Legen min anbefalte meg å høre med dem hva de ville gitt meg med tanke på senere forsøk. Må ha noe for å holde endometriosen i sjakk. Har hatt første smertefrie mens på over 15 år, så vil prøve å holde det på det nivået.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det du lurer på.. Du får bare fortsette å ringe de.. Så kommer du gjennom til slutt.. Et lite råd: dersom du får ringetone, bare la det ringe til de tar telefonen.. [:D] Sånn gjør eg det når eg skal ha fatt i fastlegen.. [:D]

så bra det ordnet seg[:)]
Det er grusomt når det blir slik,en blir så stresset[:)]

Godt at du fikk tak i de [;)] Da kan du puste lettet ut og ikke tenke noe mer over det [;)] Har vel nok av andre ting å tenke på nå, ikke sant? [;)]

Back
Topp