Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er han på bedringens vei. Vi har holdt han borte fra melk i ett døgn. Jeg kokte blåbær og havregryn som jeg silte. Han fikk saften på flaske. Det mettet og har tydeligvis hjulpet på magen. Han var veldig irritert på å ikke få melk. Men det gikk greit. Idag er det et døgn siden han kastet opp eller hadde diare. De to siste flaskene med mme har blitt værende i magenHvordan går det med lille?
Nå er han på bedringens vei. Vi har holdt han borte fra melk i ett døgn. Jeg kokte blåbær og havregryn som jeg silte. Han fikk saften på flaske. Det mettet og har tydeligvis hjulpet på magen. Han var veldig irritert på å ikke få melk. Men det gikk greit. Idag er det et døgn siden han kastet opp eller hadde diare. De to siste flaskene med mme har blitt værende i magenVi var på ferie, så det var ekstra ille. Nå har mannen blitt smittet.... men han får klare seg selv [emoji21]
Ser at en som nevnte GEM - det skal ifølge legen min ikke gis til baby under ett år.
Håper babyen din blir fort frisk!
Vi var så vidt inne på det da vi var hos fastlegen for noen uker siden i forbindelse med noe annet.Da er det noe nytt de siste par årene. Jeg fikk det anbefalt av barnelege på Ullevaal den gang. Da var min 4mnd, og det var ingen spesielle hensyn å ta med henne.
Men, siden jeg generelt mener at man skal høre på legen sin så syns jeg du skal gjøre nettopp det hvis mini blir syk. Alle legemiddelspørsmål bør mani grunn ta med lege. Så mener jo kanskje legene forskjellig i noen sammenhenger men stort sett er de jo enige. Og kanskje retningslinjene HAR endret seg etter at vi brukte det sist.
Vi var så vidt inne på det da vi var hos fastlegen for noen uker siden i forbindelse med noe annet.
Enig med deg i at legene mener forskjellig i enkelte tilfeller, men jeg vil tro det er basert på litt mer informasjon enn det som fremkommer.
Jeg kjenner dessverre ikke til retningslinjene for dette produktet, men ville bare nevne det fordi akkurat dette produktet ble nevnt for et par uker siden på legekontoret.
Ånei! Krysser fingrene for at den minste slipper unna. Hvis de elste har rotavirus så er jo den minste vaksinert mot det. Det var det jeg håpte på da storesøster ble syk først. Men det var nok norovirus. Smart å ha GEM med på tur! Det skal jeg og gjøre. Det er så kjipt når barna blir syke på ferie. Blir på en måte enda verre da. God bedring til dere!Godt at lille er bedre!! Får håpe du ikke får det! Her har begge de store spysyken nå, krysser fingrene for at lille slipper unna. Selv om jeg er sykepleier og opplever mye rart i løpet av en dag, er oppkast noe jeg ikke lærer meg å takle. Usj!
GEM kan forresten brukes av barn i alle aldre, jeg har det alltid med på ferie for sikkerhets skyld. Er fantastisk dersom man lider stort væsketap!
Ånei stakkarsDa har nok lille her fått det :/
To veldig løse bleier igår og kastet opp før han la seg, da i forbindelse med mat. Idag har han hatt diaré fire ganger og kastet opp nå.
Hva ga dere av mat? Lille spiser middagsglass, grøt, smoothie og erstatning.
Huff, får satse på at vi slipper litt billigere unna :/Ånei stakkarsIngenting er verre enn når de små har det vondt. Vi kuttet ut melken et par dager. Istedenfor melk ga vi lunket vann eller blåbærsaft. Utenom ga vi grøt, middagsglass og fruktmos. Det tok lang tid før han ble frisk igjen. Faktisk 1.5 uke. Så det kan sitte lenger i på babyer.