Hjelp! Om sånn "stryke-på"..;/

Trekløveret <3

Forumet er livet
Finner ikke igjen den tråden om å lage bodyer/t-skjorter/etc med sånne "stryke-på ark".. Mener det var junibruden som hadde laget noen til maria?! Har veldig lyst å prøve dette selv..men så var det hvordan jeg skulle gjøre det da..[8D] Hvilket program bruker du/dere? Leste noe om å måtte speilvende trykkene FØR man skrev de ut..hvordan gjør en det da???[&:]

ORIGINAL: junibruden

Vet du...man kan altids bruke masse fancy programmer, men jeg bruker bare paint, og der er det lett å speilvende også [:D]

Okey, hvordan da..?[8|] Prøvde meg igår på paint..men fant ikke ut av speilvending...fikk bare rotert..og det hjelper vel ikke..??[8|]

ORIGINAL: AngelBaby

Vet du...man kan altids bruke masse fancy programmer, men jeg bruker bare paint, og der er det lett å speilvende også [:D]

Okey, hvordan da..?[8|] Prøvde meg igår på paint..men fant ikke ut av speilvending...fikk bare rotert..og det hjelper vel ikke..??[8|]

Du må gå på "bilde" og "vend/roter" og vend vannrett...tror jeg det var [:D]
Prøv, så får jeg høre [:D]

Hmm..oki...får bare teste her...[8D]

Noen som vet hvordan jeg kan kopiere over "scrapbook flair" ting til paint..? Syntes jeg har gjort det før, men får det f ikke til nå..![:@][8D][:D]

ORIGINAL: AngelBaby

Du må gå på "bilde" og "vend/roter" og vend vannrett...tror jeg det var [:D]
Prøv, så får jeg høre [:D]

Jepp, var sånn[;)][:D] Takk!!

Back
Topp