HJELP (også på terminklubben)

x1xHappybody :)

Flørter med forumet
Kvalmen er satt inn for fullt, går konstant rundt og brekker meg for alt og ingenting[:(]
Jeg har stygge mistanker om at dette blir som de to andre svangerskapene der jeg gikk kvalm i 9mnd ... vet ikke hva jeg skal gjøre jeg , går bare rundt og er lei meg og griner [:(]
Ikke klarer jeg og spise ordentlig, drikker vann og farris til den store gullmedaljen men det hjelper ikke.
Noen som kan komme meg gode råd om hva som kan hjelpe ?? Jeg vil ikke gå slik til babyen er ute, jeg klarer ikke..
Det går ut over familien min, unga og gubben [:(]

Jeg har prøvd akupunktur når jeg gikk med minstemann uten at det hjalp, jeg prøvde kiropraktor siden mange hadde sagt det skulle hjelpe uten at det hjalp meg, dette ble bare dyrt for meg [:(]
Jeg har prøvd forskjellige røtter som skal kokes og lages te av, jeg har prøvd reisesyketabeletter uten hell, jeg har prøvd å forandre kostholdet ... jeg har prøvd det meste, men tenkte det kanskje finne noen tips jeg ikke har hørt om ennå..
Prøver alt, koste hva det koste vil... [:(]

Håper du blir kvitt kvalmen fort da og at du slipper gå med den i 4 mnd til :S

Uff høres skikkelig ille ut å gå ned 24 kg [&:]
Hvordan klarer du deg , mener å gå rundt kvalm hele tiden ? Jeg vet ikke hvor lenge jeg makter det [:(]
Jeg skulle ønske jeg i det minste kastet opp, for det er skikkelig ekkelt å gå rundt med en diger klump i halsen som føles ut som om den vokser hver gang jeg nærmer meg mat , eller spiser noe som helst[:(] og når jeg brekker meg så kommer det bare ut små doser mens den jæ... klumpen fortsatt er i halsen .
Uff jeg vet jeg syter, og at jeg burde vært glad for at jeg er en av de heldige som har blitt gravid.. Men det er så vanskelig når det står på som verst [:(]

Trodde ikke jeg fikk hjelp fra sykehus og leger i og med at det er "vanlig" å gå rundt og være kvalm når man er gravid, og at siden jeg ikke kaster opp og går ned i vekt så er det ikke noe dem kan gjøre ... Eller ?

Back
Topp