Hjelp og hjelp.....

Emz mamma

Elsker forumet
Har oppstått et problem idag..... inatt var mannen min på bursdag og i noe beruset tilstand skulle han og en arbeidskollega hoppe på trampoline. (ikke at det var så veldig lurt av to voksne karer)
Dette gikk jo selvfølgelig ikke så bra så nå ligger han på sykehus med brukken ankel og leggbeinet er skyvd ut av posisjon. Han må vente til torsdag med operasjon pga at hevelsene er så store. Ikveld gipset de beinet tilbake i vinkel og da fikk han sterke smertestillende....
Så kommer problemet... vi skal jo ha uttak i uke 24..... får vi det om han bruker medisiner/smertestillende/narkose nå?! Om forsøket blir avbrutt, har vi da brukt opp vårt tredje forsøk.....?!
Det viktigste er jo at han blir bra igjen, men lurer jo på det andre som sto nært forestående også......
[8|]

Ååå herregud, stakkar mannen din. Det hørtes utrolig vondt ut.

Kan ikke svare deg desverre, men jeg ville ringt klinikken med engang på tirsdag å hørt med dem.
Det viktigste er jo som du sier at han blir bra igjen, men skjønner veldig godt at du lurer.

Stakkars mannen din. God bedring til ham og håper at han kommer seg askt etter operasjonen.

Når det gjelder forsøk, så blir ikke ditt 3. forsøk gjennomført før de setter inn et befruktet egg, de forsøkene som blir avbrudt eller ikke befruktet egg teller ikke. Slik er det jeg har forstått det da[:)]

Jeg mener Twianne har rett her ja. Ett forsøk regnes ikke før det er satt inn egg.

God bedring til manne din. Håper det går bra for dere med forsøket.

Hei! Jeg snikleser her innimellom, har 2 icsi barn. Men det jeg vil si er at.  Mannen min ble alvorlig skadd da var i gang med nr to, vi fortsatte forsøket allikevel det ble fine egg; satte inn 1. Jeg ble ikke gravid, men det tror jeg kom av at jeg stresset veldig pga mannen min og fordi faren min døde midt oppi det hele. Noen mnd senere prøvde vi på nytt, mannen min lå fremdeles på sykehuset proppfull av medisiner+++. Nå sitter jeg her med et lite mirakel i fanget. er våken nå fordi hun har mageknip[;)].
Lykke til[:)]

Huff,stakkars mannen din[:(][:(]

Et forsøk blir ikke regnes som et forsøk før det blir tilbakesatt egg

ORIGINAL: *Lille trille*

Jeg mener Twianne har rett her ja. Ett forsøk regnes ikke før det er satt inn egg.

God bedring til manne din. Håper det går bra for dere med forsøket.

Tusen takk for svar alle sammen, håper og tror han klarer å komme seg på beina igjen bare han tar sommeren med ro :D Klarte ikke å vente til tirsdag så la igjen en beskjed på svareren på st.olavs og tenkte at de tok vel kontakt når de hadde tid og mulighet. Ringte en dame idag og sa at det var om han hadde gått på medisiner for ca 2 mnd siden som var ett problem. Sæden vi skal bruke er jo allerede lagd... så da får vi fortsette...
Snakket med mannen min og spurte om han klarte å gjennomføre dette nå, å det mente han skulle gå så bra så [:D]

Godt å høre! Masse lykke til med forsøk[:)]

så trist med mannen din, hørtes ikke mye godt ut[&:]men bra at dere ikke måtte droppe forsøke[;)]

Hell i uhell får man si da. Kjempe flott at dere får gjennomføre forsøket, også håper jeg mannen fort kommer seg på beina igjen. Også sies det jo at man "lærer så lenge man lever" så da satser vi for at det gjelder din mann og kompisen hans også[;)][8D]

Regner med at det var hans siste partytriks ja .... [:D] Men som han sa "jeg har jo aldri vært sykemeldt,men det positive i det negative er jo at jeg får være hjemme sammen med dere nå" [:D]

Håper mannen din snart er på bena igjen! Godt å høre at dere får gjennomført forsøket likevel! Masse lykke til! Håper det klaffer for dere nå!!! [:)]

ORIGINAL: Tøysa

Håper mannen din snart er på bena igjen! Godt å høre at dere får gjennomført forsøket likevel! Masse lykke til! Håper det klaffer for dere nå!!! [:)]

Signerer Tøysa her[:)]

Tusen takk Ivara og alle sammen.... håper denne sommeren blir ulik de forrige som alle har endt med en SA eller en XU [:-]

ja, vi håper det for dere vi og. krysser fingrene for en etterlengtet sommergave[:)]

Back
Topp