Hjelp :o

Frk.kanin

Andre møte med forumet
Jeppjepp, nettopp vært på ultralyd og sett en liten bebis. Ca 8 uker på vei. Tingen er at vi skulle ikke ha fler barn. Har 2 fra før. Jeg har virkelig ikke lyst til å ta en abort, men samboer heller litt mer i den retningen. Jeg prøver virkelig å ta hensyn til hans øsnker og, men allikevel ta vare på hva jeg står for.

Fler som har fått en overraskelse i magen og hatt uenigheter ?

Jeg har ikke vært i den situasjonen du er i nå, men ville bare i at det høres veldig vanskelig ut, og håper dere finner ut av det :)<3

Har heller ikke vært i din situasjon, men høres ikke lett ut. Men jeg tror nok at et barn som kommer (om du velger å beholde) så blir det elsket og ønsket av far også :)
Så tror jeg du må se litt på dine følelser, om du ikke ønsker å ta abort så tror jeg det kam bli tøft for deg.

Jepp tre ganger!
Denne gangen har det ikke sunket inn hos far enda, men han vet jeg ikke tar abort. Han vet jo og at han blir glad i alle barna sine :) Det er nok sånn med din og. Menn får ikke samme båndet til barnet før det er født, for mor har det i magen fra starten.

Tusen takk for svar folkens ❤️ Er en ganske stille og anspent stemning i heimen i disse dager. Så har ikke helt fått skjent på følelsen, men mannen er ute ikveld og jeg sitter her med en ro og koser meg med nurke i magen❤️
Blir nok til å beholde, hvertfall det som føles rett :) og som dere sier så blir han glad i barna sine❤️

Tenk hvor mye glede den kommer til å bringe. De 2 andre barna kommer nok til å bli glad å ha søster eller en lille bror de kan leke med.

Har slitt med samme følelsene her.. vi vil ha tre barn. Men tredjemann skulle komme om to-tre år. Passe veldig dårlig, mannen tok det veldig tungt første uken. Men nå tar han det bedre enn meg, sitter på kvelden å leter etter større bil, ivrig på å pusse opp før nurket blir født. Jeg kjenner lite glede foreløpig men det kommer og jeg vet at jeg aldri kommer til å angre på at vi beholdt det. :)

Lykke til!
Håper dere finner ut av det.

Back
Topp