Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag var jeg hos legen, dær fikk jeg vite at alt var slik d skulle være :D men så kom jeg hjem å måtte på do, da fikk jeg en oransjeakti farge da jeg tørket meg :( Hva kan d være, festeblødning, SA ?? :O
Jeg har også hatt litt sånn, men det skal være helt normalt. Venninna mi hadde en kjempeblødning i uke 11, og det var ikke noe galt som hadde skjedd. Det var visst også normalt. Men skjønner at du blir bekymret. Jeg er også sånn. Jeg tror jo det er noe galt når jeg plutselig har et lite opphold i magesmertene. Men denna livmora må vel også ha litt pustepauser innimellom
Hehe, ja jeg håper på d :) er nok bare d at man er livredd for å miste :O er mitt første så ser virkeli fram til dette å krysser fingrene hver dag for at jeg skal komme meg ijænnom hele svangerskape uten at d skjer noe..
Høres ikke ut som du har mistet i alle fall. Det er jo generelt lettere å blø i svangerskapet da livmorhalsen er mere blodfyllt. Spesielt etter sex, men det er helt ufarlig.