HJELP :-O Jeg har revnet

Nene85

Flørter med forumet
Fødte for 6 dager siden og ble klippet opp og sydd. Stingene har svidd så inni h..... i dag og jeg skulle bare sjekke med et speil. Da så jeg stingene har gått opp[8|] Var et stort hull [&:] men sambo sier han ser di innerste stingene nedi hullet, og har lest om at da er det ikke så "farlig". Jeg blør ikke heller
Men jeg kjenner jeg er redd di innerste stingene skal gå opp, tørr knapt å røre meg.
Flere som har opplevd dette?
Jeg skal på kontroll i morgen, så jeg får sjekket det da.. Eller burde jeg ringe å få det sjekket nå?
Sitter å tenker at hadde jeg ikke sett i speilet hadde jeg jo ikke vist noe om det før på kontrollen i morgen uansett...

vet ikke jeg, så aldri på mine egne sting. om du ikke blør o.l så går det gjerne greit å vente til i morgen. lykke til

Stingene mine raknet også, og måtte inn til operasjon 19 dager etter fødsel. Var innih**** vondt før det ble fixa på, kunne ikke stå mere enn i noen få minutter. Men etter operasjonen tok det ikke mere enn 1-2 uker så var jeg i fin form [:)]

Aouch! [&:]

Håper det går bra med deg!

jeg og ble sydd masse og noen av stingene gikk opp slik at jeg ser ganse "frynsete" ut som legen min kaldte det på 6-ukers kontrollen. Tok flere måneder før jeg følte meg smertefri etter fødselen, men merker ikke noe nå annet enn at jeg ser litt rar ut der nede...
hvis du ikke har unormalt store smerter ville jeg venta til kontrollen...

ORIGINAL: Ihne

Hos meg løsnet det ene stinget mens jeg forts var på barsel, og de gjorde ingenting med det.

Er nok ingen fare om stingene "nedi" der skal løsne. Regner med dette er innvendig sting av noe slag[:-]

Hvis stingene plager deg kan du sitte i grønnsåpevann, iom at du ikke blør så veldig.
Jeg sleit med mine sting i 6-8uker med førstemann (ble også klipt) og da satt jeg vel i grønnsåpe vann helt på slutten. For da lå det et sting inni der og irriterte i såret.

Gønnsåpevann? det hørtes skummelt ut. svir ikke det da? [8|]

ring føden og spør om de vil se på det nå eller om du skal vente til kontrollen i morgen. 

ORIGINAL: Nene85

Hos meg løsnet det ene stinget mens jeg forts var på barsel, og de gjorde ingenting med det.

Er nok ingen fare om stingene "nedi" der skal løsne. Regner med dette er innvendig sting av noe slag[:-]

Hvis stingene plager deg kan du sitte i grønnsåpevann, iom at du ikke blør så veldig.
Jeg sleit med mine sting i 6-8uker med førstemann (ble også klipt) og da satt jeg vel i grønnsåpe vann helt på slutten. For da lå det et sting inni der og irriterte i såret.

Nei, det gjør ikke vondt [;)] Får kjøpt sånn spesial grønnsåpe på apoteket til det.

Jeg trodde jeg hadde revnet, og ble undersøkt på gyn. avd på sykehuset, men det viste seg at jeg hadde fått litt infeksjon, slik at det ble press på stingene, og derfor så det sånn ut. Mått sitte i grønnsåpevann 10 min. 2 ganger om dagen i en uke eller noe (kanskje 2, husker ikke helt..)

ORIGINAL: Nene85

nei, grønnsåpe vann svir ikke. Har brukt det flere ganger i forbindelse med sår rensing, overalt på kroppen... Jeg har brukt helt vanlig grønnsåpe som er kjøper på butikken...

Back
Topp