Hjelp! Noen som vet?

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Våknet nå inatt med kraftige smerter/tak nederst i magen.. så vondt at jeg ikke klarte og puste, bare hyyyyle auuuuu.. endte med at jeg gikk på badet og satte meg i dusjen med varmt vann... begynte da også å bli løs i magen... så nå ligger jeg her, fortsatt med de smertene og varmeflaske på magen...

Noen som vet hva det kan være?

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Hørtes ut som rier, hadde slike rier da det startet med guttungen. Ta en tlf du ;)

* Lillesøster ventes 19 august *

Auuuu, høres vondt ut :/ kan jo være premature roer også? Ville ringt legevakt eller jm jeg ja ;)

Hvordan går det med deg? Har du fortsatt tak? Fikk du ringt og hørt?

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ja, hvordan går det med deg ?

I går kveld hadde jeg samme smerter som værte en stund. Tokk meg en varmt dusj og mannen min gitt meg rygg massaje til jeg sovnet. våknet bedre nå.

Men hvis du fortsatt har det vondt så du må ringe fødsel avd.
Håper alt står bra til med deg nå :-)

Tusen takk for svar alle :) ikke mye tak lenger, men kommer litt når jeg beveger meg.. men kan rier starte med smerter og at du blir løs i magen?

Ja det kan de sikkert. Da jeg fikk rier med sukkerklompen var det bare i magen. Fikk ikke løs mage da.
Nå, i dette sv.skapet har jeg hatt tak og løs mage når jeg har tatt tyggetabletter mot sure oppst og halsbrann:/ da bare natten over.

Okei ;) litt bekymra for at cervix eller den blir påvirka igjen , så vurderer å ringe legen :/

Tusen takk for svar alle :) ikke mye tak lenger, men kommer litt når jeg beveger meg.. men kan rier starte med smerter og at du blir løs i magen?

Rier kan starte med løs mage også ja, evt dagen før riene starter vil systemet ofte tømme seg og gjøre klart for fødsel... Masse lykke til, ta en runde og få det sjekket ;)

Kjære søte deg! Syntes du skal ringe til føden. Høres veldig ut som rier. Var det noen forskjell fra sist syntes du?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Synes også det høres veldig ut som rier, ville helt klart tatt en tlf til føden, sånn at de får vurdert om du skal komme inn til en sjekk. (Når vi er kommet så langt som vi er nå er det føden du tar kontakt med ikke legevakt)

Rier kan starte med løs mage også ja, evt dagen før riene starter vil systemet ofte tømme seg og gjøre klart for fødsel... Masse lykke til, ta en runde og få det sjekket ;)

Så det vil si at det event kan fortsette for fult idag hvis det faktisk er rier? :o

Kjære søte deg! Syntes du skal ringe til føden. Høres veldig ut som rier. Var det noen forskjell fra sist syntes du?

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Denne gangen var det en enda mer intens smerte :/ mye hyppigere enn sist

Denne gangen var det en enda mer intens smerte :/ mye hyppigere enn sist

Ring. De vil sikkert ha deg inn :) Lykke til!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Okei ;) litt bekymra for at cervix eller den blir påvirka igjen , så vurderer å ringe legen :/

Lurt å ringe siden det har blitt påvirket tidligere ;)

Ring kjære deg, du taper ingen ting. Lykke til

Håper det beste for deg. Klem :-)

Håper det går bra med deg :) tidlig enda vettu :)

Back
Topp