Hjelp!! Noen som har fått en sånn test?

C4Real

Mor til gutt født 2011
Streken kom med det samme den ble våt... men den er så tynn og kontrollstreken i vindu nr 2 kom ikke før lenge etterpå.. denne er tatt på kvelden.. ikke tisset 10 sek da jeg var litt utolmodig:nailbiting:

men jeg sier selv at den er negativ eller falsk men samboeren min og hun jeg fikk den av mener den er positiv. Når jeg leser på clearblue sine sider så står det at streken skal være like brei.. så jeg vet ikke:wideyed:

mange symptomer er der men også fornektelsen.. så jeg vet ikke:( det er ikke planlagt da jeg nylig har fått baby så jeg har ingen formening om verken sorg eller glede :)

setter pris på alle svar og alle som har lignende erfaring med samme testen..

Vedlegg

• E32B0B30-DDBD-4F01-884A-9B0275F7C8D8.jpeg
    E32B0B30-DDBD-4F01-884A-9B0275F7C8D8.jpeg
    52,4 KB · Visninger: 150
Streken kom med det samme den ble våt... men den er så tynn og kontrollstreken i vindu nr 2 kom ikke før lenge etterpå.. denne er tatt på kvelden.. ikke tisset 10 sek da jeg var litt utolmodig:nailbiting:

men jeg sier selv at den er negativ eller falsk men samboeren min og hun jeg fikk den av mener den er positiv. Når jeg leser på clearblue sine sider så står det at streken skal være like brei.. så jeg vet ikke:wideyed:

mange symptomer er der men også fornektelsen.. så jeg vet ikke:( det er ikke planlagt da jeg nylig har fått baby så jeg har ingen formening om verken sorg eller glede :)

setter pris på alle svar og alle som har lignende erfaring med samme testen..

Tydelig positiv:love7 gratulerer :Heartbigred

Men.. selvom streken er tynn? :wideyed: Ooo crap:shifty: det kunne ikke passet dårligere :smiley-ashamed008 har en baby på 10 mnd som kom med ks.. så det er ikke sikkert kroppen tåler dette :eek:

Jeg tenker at den utvilsomt er positiv. Hvis man i tillegg til å se etter strek måtte sammenligne bredde tror jeg det ville ha ført til utrolig mange usikre testere. Syns det er rart om det står på nettsiden at den skal være like bred. Hva står det i pakningsvedlegget? Clearblue sine egne illustrasjonsbilder av positiv test har jo ikke like brede streker :) men du kan jo ta en ny test i morgen, feks digital. Den trenger du i alle fall ikke tyde.

enda streken ikke har riktig bredde ?

Ja, så lenge den loddrette streken kommer frem er den positiv uavhengig av bredden. Hvor mange dpo er du?

ang KS, - jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 6 mnd gammel. Hadde KS med nr 1.
det gikk helt fint :cat: Vaginal fødsel, ingen ruptur eller komplikasjoner i snittet.

Jeg tenker at den utvilsomt er positiv. Hvis man i tillegg til å se etter strek måtte sammenligne bredde tror jeg det ville ha ført til utrolig mange usikre testere. Syns det er rart om det står på nettsiden at den skal være like bred. Hva står det i pakningsvedlegget? Clearblue sine egne illustrasjonsbilder av positiv test har jo ikke like brede streker :) men du kan jo ta en ny test i morgen, feks digital. Den trenger du i alle fall ikke tyde.

Jeg hadde ikke pakken da jeg fikk denne av en venninne som hadde liggende men ikke selv trengte å bruke den. Men når jeg ser tilbake på tidligere tester tatt i fjor så var strekene like brede:p jeg måtte faktisk Google hvordan den skulle se ut når den var positiv/negativ.. men jeg skal ta ny test før helgen.

Ja, så lenge den loddrette streken kommer frem er den positiv uavhengig av bredden. Hvor mange dpo er du?

ang KS, - jeg ble gravid med nr 2 da nr 1 var 6 mnd gammel. Hadde KS med nr 1.
det gikk helt fint :cat: Vaginal fødsel, ingen ruptur eller komplikasjoner i snittet.

Ettersom jeg ammer babyen, og har en ustabil syklus på over 50 dager :p så med utgangspunkt i den syklusen så er jeg 12 dager forsinket med mensen.. jeg har 2 snitt bak meg fordi jeg opplevde ruptur under prøvefødsel så jeg får automatisk keisersnitt

Jeg hadde ikke pakken da jeg fikk denne av en venninne som hadde liggende men ikke selv trengte å bruke den. Men når jeg ser tilbake på tidligere tester tatt i fjor så var strekene like brede:p jeg måtte faktisk Google hvordan den skulle se ut når den var positiv/negativ.. men jeg skal ta ny test før helgen.

Ahh, skjønner. Her er pakningsvedlegget hvis det er tidlig deteksjon-testen du har tatt :) ser i alle fall ut som det. Lykke til!

https://no.clearblue.com/sites/default/files/wysiwyg/products/leaflets/2300445_02 Norwegian.pdf

Da kan ikke jeg si at testen er gyldig. Tok sikkert 1t før den streken dukket opp i kontrollvinduet..

Hmm, ja, da kan det jo være den er defekt. Samtidig var det jo en veeldig tydelig strek i resultatvinduet :P satser på at du får et helt tydelig svar på neste test :)

Ettersom jeg ammer babyen, og har en ustabil syklus på over 50 dager :p så med utgangspunkt i den syklusen så er jeg 12 dager forsinket med mensen.. jeg har 2 snitt bak meg fordi jeg opplevde ruptur under prøvefødsel så jeg får automatisk keisersnitt

Da stiller det seg annerledes ja:Heartpink

Ang testen, så hadde det vært interessant å tatt en digital..? For å få en ørliten indikasjon på hcg-nivå. Du får oppdatere oss da:love2

Hvis kontroll strekken kom lenge etterpå trenger den ikke å være positiv. Den skal jo leses av innen 5 eller 10 min eller noe

Hvis kontroll strekken kom lenge etterpå trenger den ikke å være positiv. Den skal jo leses av innen 5 eller 10 min eller noe

Det jeg også mente, men hun jeg fikk den av hadde en lignende test bare mye svakere strek. Men jeg tisset ikke nok på testen. Jeg var litt ivrig. Men jeg skal uansett ta en ny test.

Kontrollstreken må komme fram til normal tid hvis ikke er ikke testen gyldig. Ta en ny:happy:

Slik jeg forstår det i pakningsvedlegget og utifra hvordan jeg utførte testen (selvom jeg egentlig vet bedre) så har den for lite urin. Og jeg som allikevel ikke stolte på testen tok vann på den etterpå for å se om jeg fikk «skjøvet» urinen bakover :p og da kom både kontroll strek og den andre ble litt breiere :wacky: men jeg skal uansett utføre en ny test for å være på den sikre siden.

Jeg ville tatt en ny test, siden du er så usikker. Så slipper du å lure noe mer :happy:

Vel.. nå er det ingen tvil, og den andre må ha vært riktig selvom ikke den lille streken kom frem før seinere

Vedlegg

• A3D3EF8A-06E1-49B6-8592-2FC01830C3AF.jpeg
    A3D3EF8A-06E1-49B6-8592-2FC01830C3AF.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 90
Back
Topp