Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammatilgullgutten
Jeg har vært igjennom akkuratt det samme som deg nå!
Og her er det endelig slutt på tissing inne!
Her begrenset vi områdene han fikk gå på når vi ikke var hjemme, kjøpte en kontakt med ett sånn lukt middel som bare katter lukter og vasket med jif der han tisset, salmiakk gjør det bare verre!
Disse tingene har fungert han har ikke tisset inne på 1 mnd[:D]
Så hvor gammel er katten? jeg har også slipt han ut på dagen, men inne om natten! Lykke til[:D]
ORIGINAL: MOVED*Mizdizzy
ORIGINAL: mammatilgullgutten
Jeg har vært igjennom akkuratt det samme som deg nå!
Og her er det endelig slutt på tissing inne!
Her begrenset vi områdene han fikk gå på når vi ikke var hjemme, kjøpte en kontakt med ett sånn lukt middel som bare katter lukter og vasket med jif der han tisset, salmiakk gjør det bare verre!
Disse tingene har fungert han har ikke tisset inne på 1 mnd[:D]
Så hvor gammel er katten? jeg har også slipt han ut på dagen, men inne om natten! Lykke til[:D]
Katten er bare litt over en mnd, kan ikke slippe den ut ennå, her er så mange svære hannkatter rundt her. Da skal jeg ikke vaske med salmiakk lenger.
Vi har en kjempeliten leilighet med åpne løsninger så det går ikke å avgrense. Nei jeg må vel bare følge med den som en hauk når jeg er hjemme.
Tusen takk for kjempe masse flotte råd jenter!!!
ORIGINAL: Mesaana
ORIGINAL: sorciere_
rett etter at den har tissa ein plass, så dupper du snuten nedi og tar den bort til kattedoen! ;P Det har funka på våre katta..;)
Hva i alle verdens dager skal det være godt for?? Holder lenge å bære den bort til doen med en gang den gjør fra seg.
rett etter at den har tissa ein plass, så dupper du snuten nedi og tar den bort til kattedoen! ;P Det har funka på våre katta..;)
Hva i alle verdens dager skal det være godt for?? Holder lenge å bære den bort til doen med en gang den gjør fra seg.
snuta nedi fungerer som straff, og når ein tar dei bort til doen kjem det lukt der.. Har funka å gjere det eit par gongar, og deretter så slutter den andre plasser.. =)
snuta nedi fungerer som straff, og når ein tar dei bort til doen kjem det lukt der.. Har funka å gjere det eit par gongar, og deretter så slutter den andre plasser.. =)
Trodde de fleste viste at dette ofte har motsatt effekt. Straff på katter funker sjelden.
Her sto det mye bra: http://www.manimal.no/Katteeier/Artikler/Katter-som-ikke-bruker-kattetoalettet
det er faktisk tilfelle at det hjelper[;)]