Hjelp! Nikolas har en bevegelig klump i hodet! *oppdatert*

**Lykke**

Gift med forumet
Nikolas har en klump i bakhodet.. litt større enn en ert! føler det går an å flytte litt på den [:o] hjelpe meg! Noen som vet va dette kan være ? Kan det være farlig? skal på 6 ukers kontroll imorgen .. skal selvfølgelig spørre imorgen.. men vet ikke om jeg klarer å sove om jeg bekymrerer meg for denne klumpen!

Da har vi funnet ut hva denne klumper er for noe! det var bare en lymfekjertel som ble større om han var litt forkjølet! [:D]
Føler meg litt dum siden jeg var sååå redd en stund.. men, sånn er det vell når man er nybakt mor [:)]

vil tro det bare er brusk (uten at jeg er noen ekspert)[8|]

brusk.. ok.. jeg vet ikke hva det vill si engang så da vet du mer enn meg!
Dette kjennes ut som en ert.. klarer å flytte litt på den når vi tar på den [8|]

Jeg vet desverre ikke..

Lillegutt har en bruks klump men den er ikke flyttbar..han har den mellom ribbeina sine da..

ok, takk for svar iallefall [:)] La ham på magen å da ser jeg kulen/klumpen i bakhodet! Blir så nervøs av klumper og kuler [&:] men allmenntillstanden hans er jo veldig fin da! Holder sikkert å vente til imorgen å spørre da!!

Åh! så bra! Håpe Nikolas har det samme som Elias hadde [:)]

Sniker litt fra augustforumet.
Mitt eldste barn hadde en slik klump i bakhodet/nakken som spedbarn. Jeg ilte til helsestasjonen og var kjempeengstelig, men det var en lymfeknute, og det var visst ganske vanlig at man kunne kjenne dem på den måten når de er så små.

Tusen takk for svar [:)] Ble veldig engstelig når jeg kjente den! Men godt å høre at det sanslynligvis er helt normalt [:)]

ORIGINAL: Veumjenta

Andreas har også en liten klump bak i hodet/nakken på høyre side (på størrelse med ei isoporkule) som er bevegelig mot underlaget. Har egentlig ikke tenkt noe over det, da bevegelig klumper som regel ikke er noe å bry seg om [:)] Lykke til på 6 ukers kontroll i morra da, og oppdater gjerne om hva kulen kan være for noe [:D]

Ja, sånn du beskriver det høres ut som Nikolas sin. Vet veldig lite om klumper og kuler.. men har iallefall roet meg ner nå etter mangen svar fra dere [:)]

skal oppdatere imorgen ja! [:)]

ORIGINAL: Indigo

Sniker litt fra augustforumet.
Mitt eldste barn hadde en slik klump i bakhodet/nakken som spedbarn. Jeg ilte til helsestasjonen og var kjempeengstelig, men det var en lymfeknute, og det var visst ganske vanlig at man kunne kjenne dem på den måten når de er så små.

Legen sa akkuratt det du skrev at mangen kom å var kjempe engstelige pga dette! men ikke rart heller! Vill jo at allt skal være bra med babyene våre [:)]

Back
Topp