Hjelp! Negativ clearblue ukesindikator, men positive strimler

Veientilbabylykke

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg fikk mange positive tester i går, men clear blue ukesindikator sier «ikke gravid». De fleste måler 10 ml hcg, men jeg testet også med graviditetstrimmel som måler 25 ml hcg, og den ble positiv. Men ikke CL som også måler med 25 ml hcg. 7 dager siden jeg satte inn et fryst embryo, så er 12 dpo i dag. Testet positivt for første gang i går. Jeg blir jo selvfølgelig veldig redd. Har ikke vært gravif siden 2019, og da mistet jeg. Så er livredd for at dette ikke skal gå veien :arghh: det skal sies at jeg bekymrer meg veldig lett.. Skjønner bare ikke hvorfor CL viser negativ når jeg har tester som måler samme mengde hcg som viser positiv. Vet ikke om det er så lett å se på bildet, men dette er strimmel som måler 25 ml, og det samme med CL. Skal det mer til for å slå ut på den selv om den skal være like sensitiv som strimmel?

Vedlegg

• 20221207_080841.jpg
    20221207_080841.jpg
    695,1 KB · Visninger: 138
Selv om de på 25 har den sensitiviteten, så kan de godt slå ut på mindre likevel. To tester med samme sensitivitet fra samme produsent kan slå ulikt på samme urin. CBD kan være litt trege, så ville ventet litt. Skjønner du ikke vil vente til testdag, men her kan det være lurt å puste litt og vente en dag eller to før du tester igjen.

Selv om de på 25 har den sensitiviteten, så kan de godt slå ut på mindre likevel. To tester med samme sensitivitet fra samme produsent kan slå ulikt på samme urin. CBD kan være litt trege, så ville ventet litt. Skjønner du ikke vil vente til testdag, men her kan det være lurt å puste litt og vente en dag eller to før du tester igjen.
Så ikke dette svaret før nå. Jeg klarte (selvfølgelig) ikke å vente lenger enn en dag før jeg testet på nytt.. Og tror du jammen meg ikke jeg fikk opp «gravid 1-2» uker? ❤️

Back
Topp