Hjelp!!! Navnevalg...

jomfruen-82

Betatt av forumet
Venter ei lita jente i juli,men klarer ikke å bestemme meg for hvilket navn hun skal få.Sambo er lite til hjelp,hvilket synest dere er finest?
#Martine
#Carina/Carine
#Emma
#Emilie (nope)!!!!
Tuuuuusen takk for masse respons.Sønnen min heter Andreas og dattera mi Helene,så synest d er viktig at navnet på babyen passer sammen med de....Ok,Emilie er nå uaktuelt...fint når en er liten men litt barnslig når en er voksen synest jeg. Sambo sier også Emma hemma,så d spørst om jeg får d gjennom...eller? Huff,så vanskelig!!!!Martine er såååååå søtt!!!!Mens Carina/e er såååååå fint......blir sprø

Emilie [;)]

Hvis vi fikk jente skulle vi kalle henne Carina[:)] 

emma

Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina
Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina
Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina, Carina [;)]

Emilie.

Martine synes jeg var finest...ikke like mange som heter det heller....Emma og emilie er jo sinnsykt mange som heter nå....Ps men det er veldig fine navn så jeg skjønner det godt!!!

Vanskelig med navn.....

Emma!!

Det er sååå fint! Men mange kommenterer at det rimer på hemma....."Emma-hemma"! Derfor vil ikke mannen min at vi skal kalle barnet vårt det hvis vi får ei jente. Dumt synes jeg!

M

Martine syntes jeg er finest...
men er jo smak og behag det[:D]
jeg vet ikke, men føler at det er færre som heter det enn de andre alternativnene dere har..

ORIGINAL: monicabebe

Emma!!

Det er sååå fint! Men mange kommenterer at det rimer på hemma....."Emma-hemma"! Derfor vil ikke mannen min at vi skal kalle barnet vårt det hvis vi får ei jente. Dumt synes jeg!

M

HeHe, Samboeren mi n er også spnn at navnet IKKJE skal rime på noe som ungen kan bli mobbet For...

Emma... er fint med korte navn som slutter på a synes jeg.. vi får en gutt, men hvis det ble (blir en vet jo aldri...) så skulle hun hete Oda. Lykke til med navnevalg..

Emilie, syns jeg. (egentlig syns jeg det er finest når det skrives Emily). Er ikke helt sikker på hvorfor [&:]

Emilie

[:D]martine er et veldig fint navn.emma er så grådig mange som heter for tiden.men du får tenke deg godt om:-) har litt tid å tenke på enda forhåpentligvis[:D]

Carine eller Carine-Emilie?

Emma, uten tvil[;)]

Syns alle alternativene dine er fine, liker Martine best. Det er et alternativ vi også tenker på(topp 5 jentenavn[;)]) hvis vi får jente[:)]

Vi som bor på Sørlandet har en tendens til å uttale navn som slutter på e med å eller ø i stedet. Derfor liker jeg best navn som slutter på a.... [;)]

Tuuuuusen takk for masse respons.Sønnen min heter Andreas og dattera mi Helene,så synest d er viktig at navnet på babyen passer sammen med de....Ok,Emilie er nå uaktuelt...fint når en er liten men litt barnslig når en er voksen synest jeg. Sambo sier også Emma hemma,så d spørst om jeg får d gjennom...eller? Huff,så vanskelig!!!!Martine er såååååå søtt!!!!Mens Carina/e er såååååå fint......blir sprø

jeg synes martine er kjempe fint=)

Back
Topp