Hjelp! Nav og terminbekreftelse

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Lite spm. Får man terminbekreftelse i uke 28? Kan man søke om foreldrepenger før det da, eller?
 
Var det ikke uke 26 da???
 
Var det ikke uke 26 da???
At man kan søke fra uke 26, eller få terminbekreftelse i uke 26? Det står jo at man kan søke fra uke 26, men jm sa at terminbekreftelse får man tidligst i uke 28. Skjønner ingenting jeg, da kan man vel ikke søke i uke 26?
 
At man kan søke fra uke 26, eller få terminbekreftelse i uke 26? Det står jo at man kan søke fra uke 26, men jm sa at terminbekreftelse får man tidligst i uke 28. Skjønner ingenting jeg, da kan man vel ikke søke i uke 26?
Trodde man fikk terminbekreftelsen i uke 26 også, rart jm din sier noe annet
 
Jeg mener at det stod fra uke 26 på NAV sine sider. Nav har en Facebook side, der du kan spørre direkte om alt som har med permisjonen å gjøre.
 
Jeg skal dit i uke 28/29, tenker jeg får bekreftelse da og søker samme uka. Men i utgangspunktet er det vel uke 26 ja :)
 
Ja tror når du har passert uke 26 liksom, 26 fullgåtte, typ uke 27 (26+1) ?
 
Vi skriver ut terminbekreftelse til pas på at de har passert uke 26... :)
 
Jordmor sa til meg at jeg skulle få den bekreftelsen på neste kontroll (uke 28), slik at jeg kunne søke til NAV etter det.
 
Kommer til å spør jordmor om terminbekreftelse ved neste kontroll uke 28 :) skal gjøre alt av papirarbeidet klar slik at jeg kan sende det inn samme dag
 
Takk for svar:) Da blir det uke 28 på meg også, da har jeg legetime.
Kontaktet de på den NAV-chatten. Han mannen der skrev at man bør søke 6-8uker før jeg går ut i permisjon. Kommer sikkert an på behandlingstiden fra kommune, til kommune. Så da stresser jeg ikke så mye lenger :)
 
Back
Topp