Hjelp... når kan jeg teste meg!

Bkno4326410

Andre møte med forumet
Hei
Jeg mistet i 5-6 i starten av Mai
28 Mai på midten av dagen fikk en god kraftig el-slim som ikke var til å motstå hva var, og en positiv eggløsningstest noen timer etter der igjen.
På kvelden var el-slimet byttet ut med litt vannete og tynt utflod. vi hadde sex to ganger den torsdagen og en gang på fredagen.
Jeg kjenner litt i magen, føler meg ekstremt trøtt, små kvalm, puppene kjennes litt harde innimellom
Sist gang kjente jeg også litt symptomer en uke før positiv test. siden jeg virkelig vil bli gravid igjen(sist gang var uplanlagt, gikk ikke på p-piller men prøvde å være forsiktig/bruke kondom) er teller jeg ned til når jeg kan begynne å teste meg
Og hva blir min DPO i dette tilfelle? var det forsent å ha sex da vi hadde sex?

Da tenker jeg at du hadde EL 29.mai og er 6dpo i dag? :)
Så da spørs det hvor tidlig du ønsker å teste da. Jeg hadde ikke klart å holdt meg lengre enn 9-10dpo :joyful: hvor lang lutealfase har du da?

Da tenker jeg at du hadde EL 29.mai og er 6dpo i dag? :)
Så da spørs det hvor tidlig du ønsker å teste da. Jeg hadde ikke klart å holdt meg lengre enn 9-10dpo :joyful: hvor lang lutealfase har du da?
Jeg har i gjennomsnitt hatt 28 dager syklus med positiv test og mensen nøyaktig 14 dager etter positiv eggløsningstest.

Jeg har i gjennomsnitt hatt 28 dager syklus med positiv test og mensen nøyaktig 14 dager etter positiv eggløsningstest.

Da vil du ha IKM om en ukes tid. Sånn ca. 12.juni :)
Om jeg var deg (men jeg tester aaalt for tidlig hver gang, altså) hadde jeg testa allerede søndag/mandag.

For jeg var ikke forsent ute med samleie etter positiv eggløsningstest?

Egget lever 24 t fra eggløsning, hadde du sex innen 24 t skal det gå. Eller om du hadde sex maks 5 dager før EL. Men testet du så du fikk negativ ELtest også?
Husk at slimet ikke indikerer dagen, det kan komme før, under og etter EL :)

Egget lever 24 t fra eggløsning, hadde du sex innen 24 t skal det gå. Eller om du hadde sex maks 5 dager før EL. Men testet du så du fikk negativ ELtest også?
Husk at slimet ikke indikerer dagen, det kan komme før, under og etter EL :)
Jeg testet positiv på torsdag ettermiddag, og testet helt negativt to dager etterpå.
el-slimet kom før positiv test.
hadde sex på Søndag eller mandag , torsdag og fredag.

Jeg testet positiv på torsdag ettermiddag, og testet helt negativt to dager etterpå.
el-slimet kom før positiv test.
hadde sex på Søndag eller mandag , torsdag og fredag.

Og, så med positiv test torsdag og negativ fredag kan EL ha vært fredag. Hvis du ikke testet fredag kan denne dagen ha du hatt positiv test denne dagen også og EL lørdag. Uansett med sex før og etter og rundt disse dagene har dere nok truffet. Må ikke alltid ha sex på dagen for å bli gravid :)

Og, så med positiv test torsdag og negativ fredag kan EL ha vært fredag. Hvis du ikke testet fredag kan denne dagen ha du hatt positiv test denne dagen også og EL lørdag. Uansett med sex før og etter og rundt disse dagene har dere nok truffet. Må ikke alltid ha sex på dagen for å bli gravid :)
Clearblue testen lot meg ikke gjennomføre en ny test før etter 48 timer så aner ikke hva testen hadde vist på fredag
Den var værtfall helt negativ lørdag kveld

Back
Topp