Hjelp! Nå!

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Babyen vår har grått i flere timer nå, og hyler så han brekker seg.

Vil ikke ha mat, vil ikke ha smokk, vil ikke ligge, sitte eller bli gått med. Tar puppen, men griner etter 20 sek. Har prøvd å la han ligge også. Pakket han godt inn, og pakket han ut. Lys og mørke. Tørr bleie. Av med klær, på med klær. Ingenting funker! HJELP!

Tar imot hva som helst av råd akkurat nå, gjerne noe uvanlig, men effektivt.

Ligge på armen med rumpa litt opp og hodet litt ned hvis du skjønner... kan hjelpe litt mot luft...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Trilletur?
Ikke noe kjekt å ha en sånn kveld. Håper hAn roer seg. Grusomt å ikke vite hva godt man kan gjøre ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler med deg! Sånn hadde vi det i går, og da hjalp det med en biltur!

Ligge på armen med rumpa litt opp og hodet litt ned hvis du skjønner... kan hjelpe litt mot luft...
Tror han har ligget sånn til sammen 1 time av tiden :( Pleier å funke som ei kule, og det hjelper i 5 minutt, men ikke lenger.

Venter egentlig på en prosjektilspy eller noe. Skjønner ikke hva som kan være galt ellers

Sukkervann?

Takk for tips, keep them coming!

Nå er han i badekaret og er stille enn så lenge, men om det ikke hjelper spørs det om vi må ut og kjøre, ja.

Hmmm.. Hold han rett forran deg sittende på sofaen. Ta albuene dine på lårene dine og "gyng" litt fort, men forsiktig opp og ned.. Funker alltid hos oss. Og når han er rolig, tilby pupp. Tipper han er overtrøtt og sulten samtidig.. Ikke gøy:-/

Når lille her blir overtrøtt og sulten samtidig har vi funnet ut at å pumpe og gi på flaske funker bedre enn pupp. Da kan hun sutre med flaska i munn og få i litt melk så rekker hun å finne ut at hun er sulten og spiser av flaska.

For ikke å snakke om at da kan pappaen ta den hysteriske babyen litt, det er så vondt i hjertet med sinna baby som bare slår i puppen og nekter...

Uff, ikke så mye flere råd, men håper han har roet seg nå!

Her ville han ikke ta puppen engang tror han var overtrøtt, litt sulten og luftsmerter, men jeg melket ut litt på ei te-skje og gav han til han fikk roet det verste da.. Ellers kan bad fungere, holde opp over skuldrene, vugge opp og ned, kjøretur (:
Håper det ordnet seg for dere!

Takk for tips, keep them coming!

Nå er han i badekaret og er stille enn så lenge, men om det ikke hjelper spørs det om vi må ut og kjøre, ja.
Huff, hvordan gikk det med dere i natt?

Jeg ga han en teskje sukkervann og fikk i han litt pumpa morsmelk før faren tok en times biltur så han fikk roa seg. Da han kom hjem sovna han endelig og da sov han hele natta.

Bare dumt å få slike kvelder når man egentlig må pakke til 4 ukers ferie

Jeg ga han en teskje sukkervann og fikk i han litt pumpa morsmelk før faren tok en times biltur så han fikk roa seg. Da han kom hjem sovna han endelig og da sov han hele natta.

Bare dumt å få slike kvelder når man egentlig må pakke til 4 ukers ferie

Så bra det ble ro og han sov hele natten:)
Hadde en sånn dag her i går også, heeele dagen,helt grusomt å høre på :(

Måtte le litt, for vi skal liksom på 3 ukers seilferie og jeg skulle også vaske klær, pakke, handle og rydde ferdig huset, men isteden gjorde di 2 andre så mye ugangn og rota at vi må vel utsette hele turen til lørdag, selv om jeg hadde lyst til å avlyse hele ferien mens det stod på, tenk om henne får sånne dager i seilbåten:eek::rolleyes: Nå hat vi hatt en bra natt vi å, og er ved godt mot:p

Her hjelper det å legge henne i bilstol og så må ma'en veive bilstolen i luften, jeg er ikke sterk nok til å veive henne så kraftig, men når han gjør det så pleier det å funke

Her hjelper det å legge henne i bilstol og så må ma'en veive bilstolen i luften, jeg er ikke sterk nok til å veive henne så kraftig, men når han gjør det så pleier det å funke

Dette må være litt av et syn! He he, desperate tider krever desperate tiltak? :)

Samme her, ivertfall når vi er ute og kjører. Har måttet stå langs veikanten og veive på bilsetet noen ganger nå ja :P

Back
Topp