Hei! Jeg er helt fersk på dette forumet, og vi er helt ferske på prøvingen. Vi hadde en skikkelig kjip start på prøvingen med panikk og redsel etter første prøving, hvor vi endte med å ta en angrepille. Vi angret på angrepillen etterpå og nå er vi, etter et besøk hos fastlegen med råd og veiledning, i gang igjen. Men vi er innen samme syklus som angrepillen ble tatt (den ble tatt mellom mens og eggløsning, og i dag skulle jeg opprinnelig hatt eggløsning). Er det noen her som vet om det kan være sannsynlig med graviditet i denne syklusen?
Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne delt litt erfaringer rundt dette. Det er jo en litt spesiell situasjon så forstår om det ikke er noe mange har vært borti såklart, men om dere så bare hadde hørt om noen andre som har opplevd lignende med prøving og angrepille, hadde jeg vært svært glad for å høre om det. Jeg vet jo at noen får panikk når de først blir gravide, selvom de har gledet seg stort under prøvingen.
På forhånd takk for svar.
Blir nok å opprette en prøvedagbok her snart!
Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne delt litt erfaringer rundt dette. Det er jo en litt spesiell situasjon så forstår om det ikke er noe mange har vært borti såklart, men om dere så bare hadde hørt om noen andre som har opplevd lignende med prøving og angrepille, hadde jeg vært svært glad for å høre om det. Jeg vet jo at noen får panikk når de først blir gravide, selvom de har gledet seg stort under prøvingen.
På forhånd takk for svar.
Blir nok å opprette en prøvedagbok her snart!