Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har fått veldig med kviseutbrudd i ansiktet, men aner ikke hva som hjelper for å få dem vekk..? Tenker på ansiktsvask, kremer osv.. Har aldri slitt med kviser før jeg ble gravid, så har rimelig liten peiling
Da er vi to. Jeg har aldri hatt så mye kviser før, så dette var skikkelig vanskelig å håndtere. Men det jeg har gjort så langt som delvis fungerer, er å bruke ansiktsvask morgen og kveld. Jeg har vanligvis sensitiv hud og bruker fortsatt ansiktsgel for sensitiv hud. Så jeg anbefaler sterkt å rengjøre ansiktet morgen og kveld.
Jeg har også fått mye kviser, men jeg har eksem utenom så må bare fortsette å behandle huden med de produktene jeg har og håper at kviseutbruddet kan gi seg snart.
Jeg skal ikke si dette for høyt, men er jo verdt ett forsøk: selvbruning for ansikt syns jeg er det beste i tillegg til å rense. Føler meg MYE bedre når jeg er flink å bruke det (hver tredje dag ca), og når man sminker seg trenger man ikke like mye sminke noe jeg føler har god effekt