Hjelp? Merkelige tester

LilleNusk5

Betatt av forumet
Jeg tok 3 tester i går, morgen, midt på dagen og på kvelden. Jeg tok også to tester på morgenen i dag.

Alle var negative etter 5 minutter, men alle fikk en svak strek, like tykk som en "gravidstrek" skal være, etter at den fikk tørke litt... 

Er det skyggestreker alle sammen? Jeg har ikke sett dette før nemlig, og nå har det skjedd 5 ganger på rad... 

Noen som har vært borti? 

Kjøp vanlig test? Altså ikke billigtest. 

Om du har opplevd det på så mange uriner, så tror jeg ikke at det kan være skyggestrek alle sammen. Ville rett og slett gått til nereste apotek å kjøpt en test eller ringt legen å tatt test der.

Lykketil :)

Jeg lette gjennom søpla og fant flere tester, og de var det ikke skyggestreker på... Nei, jeg vet ikke :) Venter og tar ny

Hvis du har tester fra billigetester.no så er gravidstreken veldig svak.
Jeg brukte de sist og var så usikker at jeg fikk ei vennine til å ta en test for å sammenligne. Jeg var gravid, da og brukte de samme testene nå.

Så to strek er to strek uansett hvor svake de er på disse testene :D

Jaaaa, men gjelder det når testen har liggi lengre enn anbefalingen? 

Emmm.. D vet jeg ikke :)

Hehe jeg vipper frem og tilbake, men nå tror jeg ikke at jeg er gravid,... Samtidig som jeg ikke tror jeg ikke er gravid...

Forvirret hehe men, i løpet av uka finner jeg det uansett ut 

D er en utrolig frustrerende følelse. Men du får bare smøre deg med tålmodighet til du får tatt en ny test.

Masse lykke til! :)

Tusen takk :D 

Jeg startet denne perioden med 20 tester, nå har jeg 6 igjen, så må roe ned. Skal prøve å vente til tirsdag med å ta ny, men vet ikke om jeg klarer det... Hvis ikke den slemme tanta kommer da :P 

Forrige svangerskap tok jeg også sånne billigtest strimler og det gav svak strek og den ble tydeligere etter hvert når den tørka. Måtte ta en digital for å være sikkert. Anbefaler deg å gjøre det samme. Greit få det bekreftet, du blir sikkerhet ikke sikker selv om du får en strek med de billigtestene heller.:) lykke til!

Sier som siste svart her jeg, kjøp en digitaltest :P
Jeg bruker også fra billigtester, etter 3svake og 2sterke måtte jeg fortsatt ta CB for å være helt sikker. stoler ikke på billigtester etter jeg fikk positiv forrige pp å tanta kom

Kjære deg! Om du har hatt så mange positive og d uer fortsatt usikker. Gjør som meg, kjøpe en clearblue e.l på apoteket :) Det fjerner all tvil!

Tenker at jeg venter til fredag, hvis det fortsatt bare dukker opp svake streker ETTER de 5 minuttene, så kjlper jeg en digital og tar på lørdag... Hvis ikke mensen har kommet...

Det er noe dritt igrunn, for fikk så høye forhåpninger, og nå er de igrunn gått helt i grus Mistet troen på at det er noe denne mnd... Har fått 7 søpplepositive, den ene, fra fredag tror jeg det var, er tydelig sterkere enn de andre, men det kommer ingen strek i det heletatt innenfor de 5 minuttene... Jeg kan se strekene tydelig, sambo kan også, spesiellt den ene, men det blir ikke sterkere. Tok test på morgenen i dag, streken dukket opp først i løpet av dagen... 
Nei, vet ikke jeg.... 
På jobb i dag kom en kollega ionnom med sin nyfødte jente, 1 uke gammel, 2.8 kg ca, øøøørlitta og nydelig. Holdt på å dø på meg haha uff...

Sist jeg var gravid, hadde jeg så uregelmessig at mensen skulle komme mellom den 15. og den 20.
Den 17. Tok jeg strimmeltest som var positiv, og en digital med ukeindikator sa 2-3 (det stemte ikke, for terminen ble satt tilbake)  

Hadde de vært positive eller hatt en ørliten strek innenfor de første minuttene hadde jeg visst at jeg er gravid, men disse strekene dukker jo opp mens testen tørker... Har opplevd sånn falsk positiv en gang, kun en gang, og nå har jeg fått 7... Noen ypper med meg 

Vel, ser dårlig ut ja 

Venter mensen i dag, 3 november, den har ikke kommet enda men tok en ny test i går, 2 november, og den var negativ... SÅ, da dukker vel tanta opp i løpet av de nærmeste dagene tenker jeg.... Desverre...

Alt i alt var jo ikke dette planlagt uansett, men nå har jeg blitt sååååå værpesjuk, at vi kommer til å la naturen gå sin gang og håpe på en liten 2012 spire uansett.. 

Det kan jo være noe feil med hele partiet med tester? hvis alle er fra samme pose, mener jeg. Men du er sikker på at det er innen 5 minutter det skal dukke opp? Jeg synes å huske at mine fra billigtester.no hadde 10 minutters ventetid, jeg. Mulig jeg tar feil:)

Men alle testene mine var også kjempesvake, og jeg turte ikke tro helt på det før jeg tok CB. (sånn med to i én pakke) Den ble positiv med ÉN gang! Så jeg synes du heller skal kjøpe deg en ordentlig test på apoteket nå, i stedet for å la usikkerheten gå og gnage gjennom hele helgen.

Vel, jeg var hos legen i dag i forbindelse med andre ting, og tok blodprøve i forbindelse med de andre greiene, så de skulle se etter om det var HCG der i tillegg, så om det skulle være feil på dette partiet med tester fåpr jeg vite det på mandag...
Har fått kvalmestillende og syrenøytraliserende av legen, men tør ikke bruke noe av det før jeg får mensen og vet helt sikkert at det ikke er noe der inne... 

Mensen har ikke kommet enda, men regner igrunn med at det kommer i løpet av helgen! 
Sist var jeg humørsyk et par dager før jeg fikk mensen, i går var jeg temmelig hissig av meg, så er vel sikkert noe i det... 

Forstår meg ikke på tappen, nå er den myk, hvorfor i all verden er den myk? Burde la den være, siden jeg bare blir mer og mer forvirra, men, nei hahaha 
Den skal være hard hele mnd med unntak av eggløsning, og eggløsning er det lenge siden jeg hadde.

Tar test hver eneste morgen fortsatt, har vel 3 igjen så holder fram til jeg får endelig resultat på blodprøven da... 

Kjente på tappen, nå var den veldig myk og flat. Kjente igjen etter et par minutter, litt hardere og bitte litt lengre. Lettere å kjenne "sprekken" også. Så kjente jeg enda en gang, og da var den plutselig lang, hard og bakovervendt. 
Og nå kjenner jeg det stikker litt nedentil så skal la den henge for seg selv resten av dagen hehe men jeg er like forvirra... 

Jeg kunne kjøpt en annen test, men, det koster vel ca 150 kr. Og det er 150 kr jeg ikke burde bruke akkurat nå...

Jeg gikk over fra dagpenger til lønn, var arbeidsledig et par mnd fra jeg var ferdig med perm og til jeg startet der jeg er nå, og jeg fikk derfor veldig lite penger i oktober. Sambo var ferdig med permen i oktober, og startet å jobbe da, så han fikk lite i lønn også... Flaks ikke sant? 

Alt i alt betyr det bare at vi må være forsiktig med penger denne mnd, eller, frem til den 9. november og 11 november, da får vi lønn, dvs om en uke, og da er vi tilbake på normal økonomi... Får se ann... Uansett, er det noe der, kommer det til å være der på mandag også, det er uansett ingenting å gjøre med det

Back
Topp