Hjelp ! - menopur

Cissa10

Glad i forumet
Maisløyfene 2024
Fikk endelig i dag mensen etter ueeendelig lang syklus 42 dager! Ringer apoteket for å høre at de har alt inne- menopur er bestillingsvare og det er leveringstrøbbel!

Har en uåpnet kit fra forrige forsøk, oppbevart riktig o kjøleskapet. Tok det ut men innholdet i hetteglasset er som en klump. Synes å huske at det skal være pulver? Prøver å Google men finner ikke ut av det. Kan det ha fryst? Setter pris på all hjelp- det haster, jeg skal jo sette første sprøyte i kveld!
Og ja vi er seint ute, men ville ikke kjøpe sprøyter for titusenvis i tilfelle graviditet på egenhånd..

Vedlegg

• 28A32E31-5357-408F-A147-E9DE15B3F568.jpeg
    28A32E31-5357-408F-A147-E9DE15B3F568.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 73
Ta den ut av plasten og se om pulveret fortsatt er pulver eller om det har "forstenet" seg. Du skal kunne se at pulveret beveger seg, det er jeg temmelig sikker på å huske.

Men du, såg deg i novembertråden nå. Siden du skal kombinere med bemfola så er det jo aller viktigst at du faktisk får begynt med medisinene. Altså om du ikke får menopur før mandag fks så får du i alle fall tatt bemfola fra i dag. Skjønner at det er en grunn til at du står på 300 bemfola + 112 menopur, men 300 bemfola og 0 menopur de første dagene er bedre enn å måtte vente en hel ny syklus

Fikk endelig i dag mensen etter ueeendelig lang syklus 42 dager! Ringer apoteket for å høre at de har alt inne- menopur er bestillingsvare og det er leveringstrøbbel!

Har en uåpnet kit fra forrige forsøk, oppbevart riktig o kjøleskapet. Tok det ut men innholdet i hetteglasset er som en klump. Synes å huske at det skal være pulver? Prøver å Google men finner ikke ut av det. Kan det ha fryst? Setter pris på all hjelp- det haster, jeg skal jo sette første sprøyte i kveld!
Og ja vi er seint ute, men ville ikke kjøpe sprøyter for titusenvis i tilfelle graviditet på egenhånd..
Bland med væsken, så skal det nok gå fint :happy: Har brukt Menopur flere ganger og det er ofte en hard klump (t.o.m. rett fra apoteket), men løser seg opp med en gang væsken sprøytes inn.

Tusen takk for alle svar. Har vært på tur til storbyen og fikk snuset opp to pakker. Ser jo nå at det muligens kunne gått greit å bruke den jeg hadde- men nå har jeg i alle fall nok!

Tusen takk for alle svar. Har vært på tur til storbyen og fikk snuset opp to pakker. Ser jo nå at det muligens kunne gått greit å bruke den jeg hadde- men nå har jeg i alle fall nok!
Du kan fint bruke den :) alle mine har vært sånn :)

Det har skjedd med meg og. Blandet det bare som det skulle så løste det seg opp.

Back
Topp